i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » Gemini 4.7 + SIF oder PLI Addon Server » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Gemini 4.7 + SIF oder PLI Addon Server
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
SizilianLaw
Newbie

images/avatars/avatar-11924.gif

Registration Date: 18.01.2009
Which box: DM500; DM600; DM800; Vu+
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Gemini 4.7 + SIF oder PLI Addon Server Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hab auf meiner DM 600 die Gemini Version 4.7 installiert.
Ist es möglich auch auf die Addon Server von SIF oder Pli zuzugreifen?

Welche Datei muss ich abändern?
01.01.2011 23:12 SizilianLaw is offline Send an Email to SizilianLaw Search for Posts by SizilianLaw Add SizilianLaw to your Buddy List
SizilianLaw
Newbie

images/avatars/avatar-11924.gif

Registration Date: 18.01.2009
Which box: DM500; DM600; DM800; Vu+
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by SizilianLaw
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hab mich mal etwas eingelesen...

Geh ich richitg der Annahme das die Addons von anderen Images nicht funktionieren, weil jeder eine eigene Struktur hat...
02.01.2011 00:09 SizilianLaw is offline Send an Email to SizilianLaw Search for Posts by SizilianLaw Add SizilianLaw to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » Gemini 4.7 + SIF oder PLI Addon Server

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe