i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » Dm 500 Hd » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dm 500 Hd
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
pietro1972 pietro1972 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2433.gif

Registration Date: 07.10.2006
Which box: DM 500S
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Dm 500 Hd Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo habe eine frage ihr
Habe am Oktober ein Dreambox 500 HD gekauft und habe gleich
den Software (gemini2-510) drauf gespielt und lief wunder bar
jetzt ist es defekt er geht an aber kommt kein bild nur ein schwarzes bild mit ein komischen ton und ich komme auch mit dem( DCC.exe) nicht mehr drauf
wollte wieder zurücksetzen ging auch nicht.
deswegen habe ich denn eingeschickt und jetzt sagen die
( Auf dem Gerät wurde ein nicht lizenzierte Firmware aufgespielt.)
was passiert jetzt habe ich kein Garantie mehr???????
30.12.2010 11:00 pietro1972 is offline Send an Email to pietro1972 Search for Posts by pietro1972 Add pietro1972 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » Dm 500 Hd

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe