i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Audio Funktion nicht einstellbar » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Audio Funktion nicht einstellbar
Posts in this Thread Author Date
 Audio Funktion nicht einstellbar Dog6574 24.12.2010 21:51

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Dog6574
Fortgeschrittener

Registration Date: 27.08.2007
Which box: DM 8000HD
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Audio Funktion nicht einstellbar Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo.

Ich habe eine 8000er welche per Opto Kabel mit einem Verstärker und per DVI/HDMI. Kann man den nicht einstellen, dass das Audiosignal über DVI anders ausgegeben wird wie beim Opto Signal.

Zum Beispiel:

DVI/HDMI PCM
Optischer Ausgang AC3/Dolby Digital

Meine Vantage 8000S konnte ich so einstellen. Wenn ich einen Film im Heimkino mir ansehe und vergesse den downgrade zu aktivieren hat meine Frau am nächsten Tag kein Ton.

Gibt es eventuell ein Plugin für Ton??

Gruß,
Dog6574
24.12.2010 21:51 Dog6574 is offline Send an Email to Dog6574 Search for Posts by Dog6574 Add Dog6574 to your Buddy List Add Dog6574 to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Audio Funktion nicht einstellbar

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe