i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » icvs prob. mkv's rukeln » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page icvs prob. mkv's rukeln
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Onkel Hotte Onkel Hotte is a male
Newbie

images/avatars/avatar-12153.jpg

Registration Date: 08.03.2005
Which box: DM 500+S; DM 500HD; DM 800S; DM 800se PVR-S; DM 7000S; DM 8000HD; D-Box; andere
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; NFS
Which Image: Gemini; iCVS
Origin: zuhause

icvs prob. mkv's rukeln Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo Ich nutze schon lange Gemini images auf 500/800/8000 HD .

Habe im heimnetz NAslaufwerke auf den AVI/mkv/divx /mp3 liegen .

Jetzt habe ich das prob das ich bei der DM500HD mit dem neusten icvs img mit dem mediaplayer meine Blueray files (x264)nicht mehr sauber abspielen kann . was aber mit dem GP2. 5.0 und 5.1 imgs super geklappt hat. fehlt mir da noch ein Plugin ? sie laufen zwar aber rukeln ohne ende und sobald man vor oder zurück spullt geht garnichts mehr.

auf der 800se hab ich auch schon der GP3 mit icvs getestet und da ging es ( so weit ich noch weiß)

Hab ihr vieleicht einen Tip für mich . danke .

ps . hab auch schon mit und ohne Software update versucht . beides ohne erfolg.

Thank the author for this topic

0 Users have thanked for this topic ().
21.12.2010 22:48 Onkel Hotte is offline Send an Email to Onkel Hotte Homepage of Onkel Hotte Search for Posts by Onkel Hotte Add Onkel Hotte to your Buddy List
hasafly
User

images/avatars/avatar-9407.jpg

Registration Date: 28.02.2008
Which box: DM 500HD
External Storage: HDD
Which Image: iCVS

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

i have latest iCVS for DM500HD, and dont have any problem playing "mkv" files.

The only trouble i have, is that i cannot change between DTS sound and DTS downmix during file playback....i must stop playing file to change between DTS or Downmix.

Regards.
22.12.2010 10:49 hasafly is offline Send an Email to hasafly Search for Posts by hasafly Add hasafly to your Buddy List
Onkel Hotte Onkel Hotte is a male
Newbie

images/avatars/avatar-12153.jpg

Registration Date: 08.03.2005
Which box: DM 500+S; DM 500HD; DM 800S; DM 800se PVR-S; DM 7000S; DM 8000HD; D-Box; andere
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; NFS
Which Image: Gemini; iCVS
Origin: zuhause

Thread Starter Thread Started by Onkel Hotte
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Fehler lag an der WIN7 einstellung und den fram größen .

sorry ICVS läuft super. Fehler lag bei mir und einer Alten auto.network datei.
26.12.2010 09:19 Onkel Hotte is offline Send an Email to Onkel Hotte Homepage of Onkel Hotte Search for Posts by Onkel Hotte Add Onkel Hotte to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » icvs prob. mkv's rukeln

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe