i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Plugins (Enigma2) » Hilfe mein Sky Sport will nicht. » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hilfe mein Sky Sport will nicht.
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Japsy Japsy is a male
Newbie

images/avatars/avatar-7872.jpg

Registration Date: 21.05.2006
Which box: DM7025S
External Storage: keine
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Phillips Röhrenfernseher
Origin: Münsterland

Hilfe mein Sky Sport will nicht. Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich habe eine Dreambox 7025 mit der letzten Software. (Warum gibt es seit dem Frühjahr keine neue?) Zudem habe ich eine Sky Karte (Siehe Bild). Film und Sparten klappt super, nur Bundesliga und Sport hat oft Aussetzer. Ich habe einen schwarzen Bildschirm.
Ich nutze CCCam 2.1.4 / New CS 1.6.7
Das nächste Problem ist, das ich gar nicht mehr nach dem neuesten CCCam schauen kann. Trotz Internetverbindung der Box habe ich folgende Fehlermeldung:
Fehler: -1 Can't resolve host.

Was läuft bei mir falsch?

Danke im vorraus

Uwe

Attachment:
jpg Karte.jpg (68 KB, 166 downloads)
16.12.2010 10:45 Japsy is offline Send an Email to Japsy Search for Posts by Japsy Add Japsy to your Buddy List
Japsy Japsy is a male
Newbie

images/avatars/avatar-7872.jpg

Registration Date: 21.05.2006
Which box: DM7025S
External Storage: keine
Welcher Bildschirm: Phillips Röhrenfernseher
Origin: Münsterland

Thread Starter Thread Started by Japsy
RE: Hilfe mein Sky Sport will nicht. Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ganz komisch ist, das wenn eine Live Fussballübertragung läuft, bleibt mein Fernseher schwarz. Bunde3sliga wiederholungen kann ich mir ansehen. Ärgert mich Sky?

Danke im vorraus

Uwe
19.12.2010 08:31 Japsy is offline Send an Email to Japsy Search for Posts by Japsy Add Japsy to your Buddy List
netman
V.I.P.

images/avatars/avatar-18833.jpeg

Registration Date: 27.04.2007
Which box: DM500HD; DM800; DM900; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: NAS

RE: Hilfe mein Sky Sport will nicht. Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das Thema wurd hier schon hundertfach besprochen. Du brauchst Scam oder open space contemporary art museum
dann gehen auch die Live Spiele wieder.

Wenn du keine Internetverbindung aufbauen kannst, dann überprüfe mal deine
Netzwerkverbindung.
19.12.2010 08:37 netman is offline Send an Email to netman Search for Posts by netman Add netman to your Buddy List
hastig58 hastig58 is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-83.gif

Registration Date: 18.07.2008
Which box: DM525; DM820; DM920; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; NFS
Which accessories: fast alles......
Which Image: OE 2.5; DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung LE40C750/UE32C6000

Bundesliga geht nicht mehr
19.12.2010 12:13 hastig58 is offline Search for Posts by hastig58 Add hastig58 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Plugins (Enigma2) » Hilfe mein Sky Sport will nicht.

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe