i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Wie Settings für die DM 600 aufspielen? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Wie Settings für die DM 600 aufspielen?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Strato83
Newbie

Registration Date: 26.05.2010
Which box: DM 500HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Wie Settings für die DM 600 aufspielen? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo.

Hab da ein kleines Problem und zwar hab ich eine DM 600 mit Gemini 4.7 Image.

Wollte nun meine eigens erstellte Senderliste per DreamBoxEdit aufspielen.

Klappt auch wunderbar übers Netzwerk doch nach erfolgreichem Aufspielen der Settings und Neustart der Box werden die neuen Settings nicht übernommen und die alten Settings sind nach wie vor auf der Box.

Was mache ich falsch?

Danke im Voraus
20.11.2010 12:34 Strato83 is offline Send an Email to Strato83 Search for Posts by Strato83 Add Strato83 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Wie Settings für die DM 600 aufspielen?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe