i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Plugins (Enigma2) » MyVideoPlayer - Neue Version (r3) » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (9): « first ... « previous 7 8 [9] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page MyVideoPlayer - Neue Version (r3)
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
dreamboxrss dreamboxrss is a male
gesperrter User

images/avatars/avatar-15346.jpg

Registration Date: 26.09.2010
Which box: DM 800se PVR-S
External Storage: USB-Stick
Which accessories: Smargo
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Panasonic TH42PZ85E
Origin: Nordlicht

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

was hast du denn alle drauf an plugins oder auch skins
16.05.2011 19:37 dreamboxrss is offline Search for Posts by dreamboxrss Add dreamboxrss to your Buddy List
Das B Das B is a male
Newbie

Registration Date: 08.08.2010
Which box: DM 500HD
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Panasonic
Origin: Hollywood

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Kollege hat alles mögliche drauf gemacht, ein Skin und ein paar andere Sachen halt. Ich weiß nicht, was ich bedenkenlos löschen kann.

16.05.2011 19:41 Das B is offline Send an Email to Das B Search for Posts by Das B Add Das B to your Buddy List
kodo kodo is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18184.jpg

Registration Date: 04.08.2004
Which box: DM500; DM600; D-Box; andere
External Storage: keine
Which accessories: Atemio Nemesis, Atemio 6100, Coolstream Neo² Cable, Octagon SF-1028P@TitanNit
Which Image: Gemini; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: Toshiba 50L4363D
Origin: Ruhrpott

quote:
Original von Das B
Kollege hat alles mögliche drauf gemacht, ein Skin und ein paar andere Sachen halt. Ich weiß nicht, was ich bedenkenlos löschen kann.

Dann solltest du besser deinen Kollegen fragen.

16.05.2011 19:51 kodo is offline Search for Posts by kodo Add kodo to your Buddy List
Melres
Newbie

Registration Date: 31.01.2008
Which box: DM 500+S
Which accessories: Nada
Which Image: S-CVS
Welcher Bildschirm: 82 cm
Origin: Portugal

Hello PCD ,
Great
thanks .

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Melres: 21.05.2011 12:13.

18.05.2011 10:11 Melres is offline Search for Posts by Melres Add Melres to your Buddy List
Das B Das B is a male
Newbie

Registration Date: 08.08.2010
External Storage: HDD
Welcher Bildschirm: Panasonic
Origin: Hollywood

Die Listen der verfügbaren Filme als Beispiel ist etwas kurz?
Ist das normal?

22.05.2011 19:45 Das B is offline Send an Email to Das B Search for Posts by Das B Add Das B to your Buddy List
altintas1976
Newbie

Registration Date: 17.05.2009

Gibt es in dem plugin kein eingabe feld wo man etwas nach einem bestimmten wort suchen kann?
25.09.2011 20:11 altintas1976 is offline Send an Email to altintas1976 Search for Posts by altintas1976 Add altintas1976 to your Buddy List
Satalaner
Newbie

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 23.12.2010
Which box: DM 600PVR-S

hi hab mich ein wenig in das thema eingearbeitet und mir auch schon einen account auf myvideo gemacht wie kann ich jetzt in der plugin.py eigene favoriten erstellen?

danke schonmal
17.10.2011 16:59 Satalaner is offline Send an Email to Satalaner Search for Posts by Satalaner Add Satalaner to your Buddy List
pcd pcd is a male
V.I.P.

Registration Date: 31.08.2004
Which box: siehe Signatur
External Storage: NFS
Which Image: Sonstige
Origin: UK

Thread Starter Thread Started by pcd

quote:
Originally posted by Satalaner
hi hab mich ein wenig in das thema eingearbeitet und mir auch schon einen account auf myvideo gemacht wie kann ich jetzt in der plugin.py eigene favoriten erstellen?

danke schonmal

Bitte versuchen Sie das neue Plugin Webmedia. In ihr - MyVideo hat "Favorite"-Funktion.
17.10.2011 18:13 pcd is offline Send an Email to pcd Search for Posts by pcd Add pcd to your Buddy List
Satalaner
Newbie

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 23.12.2010
Which box: DM 600PVR-S

ok thanks it seems to be very interesting but i have a vu duo i am sry is there a version for this stb?

THANKS a lot

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Satalaner: 17.10.2011 18:33.

17.10.2011 18:32 Satalaner is offline Send an Email to Satalaner Search for Posts by Satalaner Add Satalaner to your Buddy List
pcd pcd is a male
V.I.P.

Registration Date: 31.08.2004
External Storage: NFS
Origin: UK

Thread Starter Thread Started by pcd

It should be ok. Please try and let us know. But this is a dream website ! smile
17.10.2011 20:07 pcd is offline Send an Email to pcd Search for Posts by pcd Add pcd to your Buddy List
tozupi
Newbie

Registration Date: 09.04.2010
Which box: andere
External Storage: USB-Stick

Hi pcd,

i Use this Plugin since 2010. At the beginning it works fine, but the last 1/2 Year, there are not so much videos playable. Wiht the Musik top 100 it shows only 2-3 Files. Top 100 Charts it show 20 Movies, but there are only 2-3 playable. The rest is only "black".

Is there a solution to fix the Compatibility?

Thank you.

.... same at the webmedia-Plugin....

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by tozupi: 21.03.2012 19:34.

21.03.2012 19:34 tozupi is offline Send an Email to tozupi Search for Posts by tozupi Add tozupi to your Buddy List
Rambo-007 Rambo-007 is a male
Newbie

Registration Date: 27.10.2011
Which box: DM800se
External Storage: USB-Stick; HDD
Welcher Bildschirm: Samsung

Hallo,

habe mir gerade das Plugin von der ersten Seite runtergeladen (enigma2-plugin-extensions-myvideo_0.1-r3 _mipsel.ipk).

Habe es installiert und die Dream neu gestartet! Wenn ich jetzt MyVideo öffne und irgendeine Kategorie öffne passiert nichts weiter! Es kommt Downloading List und dann bleibt das kleine Fehnster schwarz?

Weiß einer woran das liegen kann?

Danke schonmal
30.05.2013 11:38 Rambo-007 is offline Send an Email to Rambo-007 Search for Posts by Rambo-007 Add Rambo-007 to your Buddy List
Trial
V.I.P.

Registration Date: 20.04.2004
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; NFS
Which accessories: 80GB, 250GB, 500GB, 1TB, 4GB CF
Which Image: OE 2.0; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: 2*LCD+LED

Hi,
das PlugIn ist sehr alt. Die Seite wird sich geändert haben und E2 auch.

Such mal hier da ist MyVideo auch drin.

ciao

30.05.2013 11:50 Trial is offline Send an Email to Trial Search for Posts by Trial Add Trial to your Buddy List
Pages (9): « first ... « previous 7 8 [9] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Plugins (Enigma2) » MyVideoPlayer - Neue Version (r3)

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe