i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM500HD » [gelöst] Wo finde ich installierte Plugins und SOftware » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] Wo finde ich installierte Plugins und SOftware
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
heerens
User

Registration Date: 29.07.2010
Which box: DM 500HD
External Storage: HDD
Which Image: iCVS
Welcher Bildschirm: ne janz Große
Origin: Roore Belgium

[gelöst] Wo finde ich installierte Plugins und SOftware Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi
habe auf meiner DM500 mehre Software bzw. Pugins installiert
nur wo finde ich die bzw. kann ich die starten?
Im Blue finde ich die nicht

Gruß

16.09.2010 21:25 heerens is offline Send an Email to heerens Search for Posts by heerens Add heerens to your Buddy List
JackDaniel JackDaniel is a male
V.I.P.*

images/avatars/avatar-19339.gif

Registration Date: 27.06.2004
Which box: DM520; DM800se; DM900; DM7020HD; DM8000; Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: PS3,Competition Pro,Dream-Tastatur,D VD-Kit,Qnap TS-439 Pro II,Teufel Theater 2,Onkyo TX-NR609,Pronto TSU9400
Which Image: CVS
Welcher Bildschirm: KDL-75W855C
Origin: @home.at

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

wenn du den quickbutton nicht verstellt hast die grüne taste oder menü->erweiterungen,und bei manchen plugins lange blau

16.09.2010 21:28 JackDaniel is offline Send an Email to JackDaniel Homepage of JackDaniel Search for Posts by JackDaniel Add JackDaniel to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: DM920; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

menue -> erweiterungen Augenzwinkern

16.09.2010 21:30 godmode is online Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
heerens
User

Thread Starter Thread Started by heerens

Wenn ich die Taste Menue auf der FB drücke habe ich in der Auswahl keinen "Erweiterungen"

Wo ist es hin?

16.09.2010 21:37 heerens is offline Send an Email to heerens Search for Posts by heerens Add heerens to your Buddy List
mfgeg mfgeg is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19895.png

Registration Date: 09.08.2005
Which box: Goliath
External Storage: NFS
Which Image: OE 2.5
Origin: Confoederatio Helvetica

Dann musst du den Experten Modus aktivieren
in Menü => Einstellungen => System => anpassen

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by mfgeg: 16.09.2010 21:44.

16.09.2010 21:43 mfgeg is online Send an Email to mfgeg Homepage of mfgeg Search for Posts by mfgeg Add mfgeg to your Buddy List
heerens
User

Ih habe unter Erweiterungen zb den Bildbetrachetr Google maps usw installiert.
Nur finde ich nirgendwo wo ich dan starten/nutzen kann

16.09.2010 21:43 heerens is offline Send an Email to heerens Search for Posts by heerens Add heerens to your Buddy List
heerens
User

danke das wars
Jetzt bin ich Experte und nun gehts

16.09.2010 21:46 heerens is offline Send an Email to heerens Search for Posts by heerens Add heerens to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: DM920; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

und "gelöst" Augenzwinkern

16.09.2010 21:50 godmode is online Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
TigerIN
Newbie

Registration Date: 02.06.2012
Which box: DM 7020HD
Which Image: Sonstige
Welcher Bildschirm: Samsung LE40A659A

Ich möchte den Thread mal aufgreifen da ich genau das gleiche Problem habe. Ich bin den Anweisungen hier gefolgt und habe den Expertenmodus aktiviert. Gehe ich dort auf Erweiterungen und dann ins Plugin Menü dann finde ich dort nicht meine installierten Plugins sondern welche, die ich gar nicht installiert habe (z.B. Webradio). Ich suche unter anderem den Cutlist-Editor und Movie-Cut. Beides hat im Menü wo man die Plugins runterladen kann eine grüne Weltkugel - heisst also die Plugins sind installiert. Aber ich finde sie nichts und kann sie somit nicht starten. Wo genau muß ich da suchen bzw. wo können die denn noch drin stehen? Über die Blaue Taste finde ich sie auch nicht.

Gruß!
01.07.2012 18:55 TigerIN is offline Send an Email to TigerIN Search for Posts by TigerIN Add TigerIN to your Buddy List
hastig58 hastig58 is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-83.gif

Registration Date: 18.07.2008
Which box: DM525; DM820; DM920; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; NFS
Which accessories: fast alles......
Which Image: OE 2.5; DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung LE40C750/UE32C6000

Die Videobearbeitung findest Du, wenn Du in der Videoliste "Menü" drückst. (gewünschten Film markieren)
01.07.2012 19:33 hastig58 is offline Search for Posts by hastig58 Add hastig58 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM500HD » [gelöst] Wo finde ich installierte Plugins und SOftware

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe