i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » CS Server Anzeige » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page CS Server Anzeige
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
miroklose
Newbie

Registration Date: 17.05.2009
Which box: DM 600PVR-S; D-Box
External Storage: HDD
Which Image: Sonstige

CS Server Anzeige Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Zusammen,

bin seit heute ein stolzer Besitzer einer kleinen aber feinen Dream 600.
Habe auf der Box nun die gemini-470-dm600pvr-200912120241.nfi draufgespielt welche auch super läuft. Das einzige was ich mich frage ist, ob es die Möglichkeit bei dem Image gibt, dass man ieben der Infobar auch evtl. ein Plugin hat welches bei CS den Server direkt mitanzeigt, also von wem man dann zu dem Zeitpunkt erhält.

Mein Schwiegervater hat die 8000HD und bei dem ist diese Anzeige wenn der auf einen PayTV Sender da.

Ich hoffe Ihr könnt mir eine Antwort geben.

Thank the author for this topic

0 Users have thanked for this topic ().
14.09.2010 20:47 miroklose is offline Send an Email to miroklose Search for Posts by miroklose Add miroklose to your Buddy List
kodo kodo is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18184.jpg

Registration Date: 04.08.2004
Which box: DM500; DM600; D-Box; andere
External Storage: keine
Which accessories: Atemio Nemesis, Atemio 6100, Coolstream Neo² Cable, Octagon SF-1028P@TitanNit
Which Image: Gemini; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: Toshiba 50L4363D
Origin: Ruhrpott

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Kannst du dir für deine Inet CS Fragen bitte ein anderes Forum suchen?

14.09.2010 22:32 kodo is offline Search for Posts by kodo Add kodo to your Buddy List
ibrahim ibrahim is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-16445.gif

Registration Date: 04.04.2005
Which box: DM 500S; DM 500HD; DM 800se PVR-S; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; CIFS
Which Image: iCVS; DMM original
Origin: Gramfuß

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Internet-Cardsharing:
Internet-Cardsharing ist verboten und wird nicht nur deshalb auf dem Board nicht geduldet. Entsprechende Postings werden abgemahnt und gelöscht.

Thread closed

14.09.2010 22:35 ibrahim is offline Send an Email to ibrahim Search for Posts by ibrahim Add ibrahim to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » CS Server Anzeige

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe