i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM8000 » [gelöst] Neue Sender gefunden,aber wo sind sie ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] Neue Sender gefunden,aber wo sind sie ?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
pcs-alien pcs-alien is a male
User

Registration Date: 14.05.2007
Which box: DM8000
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Qnap TS 219P II
Which Image: IHAD
Welcher Bildschirm: Panasonic TH65 VT50E
Origin: Ruhrgebiet

[gelöst] Neue Sender gefunden,aber wo sind sie ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo!

ich habe heute die neuen HD Sender von Sky gefunden,aber im Bouquet finde ich die Sender nicht.

Hab das ganze so gemacht:

Einstellungen -> Kanalsuche -> Manuelle Kanalsuche

Dann habe ich in den Frequenzeinstellungen die Daten eingetragen
quote:
CHANNEL
Name: "Sky Sport HD 2" Provider: "SKY"
TRANSPONDER
10773, H, 22000 8PSK FEC 2/3
19.2°E (0192 - Astra 1H/1KR/1L/1M)
IDs
NetwordID: 133 TransponderID: 10 ServiceID: 122
PIDs
Video: 255(H.264) Audio: 259 - deu (AC3)
PCR: 255 PMT: 96 Teletext: 0

Dann auf Ok gedrückt und dann sagte mir die DM das 3 neue Sender gefunden wurden,allerdings finde ich die Sender nicht im Bouquet nicht.

Was mache ich falsch ?

Danke für eure Hilfe,

Alien
15.08.2010 13:45 pcs-alien is offline Send an Email to pcs-alien Search for Posts by pcs-alien Add pcs-alien to your Buddy List
nillebor
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

drück mla in der Bouquet-liste auf grün, da findest du neue hd sender oder überhaupt neue sender, andernfalls kannst du auch gelb drücken, dort in den ordner sky und entsprechende sender suchen und mit der menütaste zu bouquet hinzufügen!
automatischer sendersuchlauf geht auch, nur zuvor bei der frage vorhanden löschen, oder so von ja auf nein wechseln, anschließend suche starten!
15.08.2010 13:53
User

Thread Starter Thread Started by pcs-alien
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

Super, ich danke dir , hat geklappt.

Schönen Sonntag noch.

Alien
15.08.2010 14:00 pcs-alien is offline Send an Email to pcs-alien Search for Posts by pcs-alien Add pcs-alien to your Buddy List
Teilekind Teilekind is a male
Dreambox Legende

images/avatars/avatar-16391.png

Registration Date: 13.01.2007
Which box: DM500; DM500HD; DM800; DM800se; DM7025; DM7025+; DM8000
Which Image: CVS

nach 3 Jahren als Dreamer *g*

15.08.2010 14:02 Teilekind is offline Homepage of Teilekind Search for Posts by Teilekind Add Teilekind to your Buddy List
User

Nein,

2007 angemeldet,aber DM erst seit 23.12.2009

Ich hab sonst immer die Matze Settings genommen und nur etwas angepasst.kam noch nie in die Verlegenheit neue Sender selbst hinzuzufügen.

Daher...........die Unwissenheit

Alien
15.08.2010 14:07 pcs-alien is offline Send an Email to pcs-alien Search for Posts by pcs-alien Add pcs-alien to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: DM920; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

RE: [gelöst] Neue Sender gefunden,aber wo sind sie ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

habs auf "gelöst" gesetzt Augenzwinkern

15.08.2010 14:10 godmode is online Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
DarkTrooper DarkTrooper is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-19921.jpg

Registration Date: 06.11.2009
Which box: DM900
External Storage: HDD; NAS
Which accessories: --------------- 2 X DM900ultraHD (SS) mit Seagate Barracuda 2TB, DMM Unstable (OE2.5), GP4.1, Skin: gp4-zombi-fhd & 1 X DM900ultraHD (S) mit Seagate Firecuda 2TB, DMM Unstable (OE2.5), GP4.1, Skin: gp4-zombi-fhd, Pi 3
Which Image: OE 2.5
Origin: Baden

verrückt Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

wurde am 08.08. bereits gefragt. Titel: Sky Action.

Gruß

DT

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by DarkTrooper: 15.08.2010 14:21.

15.08.2010 14:18 DarkTrooper is offline Search for Posts by DarkTrooper Add DarkTrooper to your Buddy List
User

Ok, diesen Threadtitel hatte ich bei der suche nicht ausprobiert,daher auch nicht gefunden..... :-)

Alien
15.08.2010 14:35 pcs-alien is offline Send an Email to pcs-alien Search for Posts by pcs-alien Add pcs-alien to your Buddy List
DarkTrooper DarkTrooper is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-19921.jpg

Registration Date: 06.11.2009
Which box: DM900
External Storage: HDD; NAS
Which accessories: --------------- 2 X DM900ultraHD (SS) mit Seagate Barracuda 2TB, DMM Unstable (OE2.5), GP4.1, Skin: gp4-zombi-fhd & 1 X DM900ultraHD (S) mit Seagate Firecuda 2TB, DMM Unstable (OE2.5), GP4.1, Skin: gp4-zombi-fhd, Pi 3
Which Image: OE 2.5
Origin: Baden

verrückt Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Kein Thema. Ging mir auch schon oft so ...

Wünsche viel Spaß mit der Dream.

Gruß

DT
15.08.2010 14:46 DarkTrooper is offline Search for Posts by DarkTrooper Add DarkTrooper to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM8000 » [gelöst] Neue Sender gefunden,aber wo sind sie ?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe