i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM8000 » [gelöst] SkySportInfo wird nicht hell » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] SkySportInfo wird nicht hell
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
waterwomen waterwomen is a male
Newbie

Registration Date: 04.06.2010
Which box: DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini

[gelöst] SkySportInfo wird nicht hell Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Meine Sky Karte (S02) und will nicht mehr so richtig in meiner DM8000. Ich sehe dass nicht mal der SportInfoKanal hell wird. Ich habe das Gemini2 image 4.7 drauf und Cccam 2.1.4.
Ich habe da noch eine TNTSat-Karte, und wenn ich die in den gleichen Slot stecke (und cccam anpasse) funktioniert diese, also kein Hardwarefehler.
Die CCCam Info pages erkennen die Karte als Betacrypt.
Die Karte ist monatelang gelaufen, und nachdem ich dann ein paar plugins installiert habe (Auto timer, und noch 2 ich weiss nicht mehr welche) ist die Kiste nicht mehr auf Sky sendern gegangen.

Thank the author for this topic

1 User has thanked for this topic (elena2k09).
04.06.2010 21:26 waterwomen is offline Send an Email to waterwomen Search for Posts by waterwomen Add waterwomen to your Buddy List
sir.ric0
Stammuser

images/avatars/avatar-14589.jpg

Registration Date: 23.02.2010
Which box: keine Angabe
Which Image: Gemini; Oozoon

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Poste mal die CCcam Entitlements. Cardserial Xen nicht vergessen.

04.06.2010 21:40 sir.ric0 is offline Send an Email to sir.ric0 Search for Posts by sir.ric0 Add sir.ric0 to your Buddy List
elena2k09 elena2k09 is a female
Newbie

Registration Date: 21.12.2009
External Storage: HDD
Origin: Brühl

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

das gleiche Phänomen ist hier ebenfalls zu beklagen, bin aber noch auf Fehlersuche ...
06.06.2010 14:31 elena2k09 is offline Send an Email to elena2k09 Search for Posts by elena2k09 Add elena2k09 to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: DM920; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

neue freischaltung von sky schicken lassen und auf den sky sport info kanal geschaltet lassen.

06.06.2010 14:35 godmode is offline Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
elena2k09 elena2k09 is a female
Newbie

Registration Date: 21.12.2009
External Storage: HDD
Origin: Brühl

... Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dankeschön!

Ein Anruf bei Sky und alles wieder offen.

Unter 0180 55 144 51 (€ 0,14/min. a.d. Festnetz, Mobilfunkpreise abweichend; powered by BT), in Österreich wählen Sie bitte die 01/49 168 830, führt Sie eine freundliche Telefonstimme durch den Freischaltprozess.
06.06.2010 22:03 elena2k09 is offline Send an Email to elena2k09 Search for Posts by elena2k09 Add elena2k09 to your Buddy List
psaar psaar is a male
Newbie

Registration Date: 19.07.2009
Which accessories: HD ready projector HDMI
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-32LE60F
Origin: Luxembourg

Hallo,
EMM update's waren geblockt "disable EMM : yes". Toll.
Alles läuft, danke für die Hilfe.

07.06.2010 09:38 psaar is offline Send an Email to psaar Search for Posts by psaar Add psaar to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: DM920; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

und "gelöst" Augenzwinkern

07.06.2010 11:52 godmode is offline Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
sir.ric0
Stammuser

images/avatars/avatar-14589.jpg

Registration Date: 23.02.2010
Which box: keine Angabe
Which Image: Gemini; Oozoon

quote:
Original von godmode
und "gelöst" Augenzwinkern

Woher wissen wir, dass es beim Threadersteller waterwomen auch gelöst ist? Augenzwinkern

07.06.2010 15:49 sir.ric0 is offline Send an Email to sir.ric0 Search for Posts by sir.ric0 Add sir.ric0 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM8000 » [gelöst] SkySportInfo wird nicht hell

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe