i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » USB DM500 möglich? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (50): « first ... « previous 48 49 [50] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page USB DM500 möglich?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
lost.boy lost.boy is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-18508.jpg

Registration Date: 29.12.2011
Which box: DM500HD; DM800se; DM900
External Storage: HDD
Which accessories: NAS 2TB
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Samsung 55HU8290
Origin: Nordhessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

...und wenn man mehrere HDD's hat, so wie ich, dann finde ich das einfacher, wenn die einen Namen hat und nicht einfach nur hdd heißt.
Denn dort wiederum habe ich mehrere Ordner, Aufnahme, Filme, Kinderfilme usw., ...aber ist ja auch egal. Muss jeder selber wissen, was für ihn am meisten Sinn macht :-)
08.10.2014 14:10 lost.boy is offline Send an Email to lost.boy Search for Posts by lost.boy Add lost.boy to your Buddy List
Jogi29 Jogi29 is a male
Betatester

images/avatars/avatar-19982.gif

Registration Date: 21.07.2006
Which box: DM900
External Storage: SSD
Which accessories: Marantz NR1607
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Samsung UE55JU6480
Origin: Ländle

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

das habe ich ja nicht bestritten, aber ich setze unter /media/hdd einen Symlink für hdd1, hdd2 usw. dann muss ich die Einstellung für die Aufnahmepfade nicht ändern, egal welche HDD angeschlossen ist, hab das zwar noch nicht getestet, müsste aber klappen.

"Kaum macht man es richtig, .... schon geht es!"

"Machen ist wie wollen, nur krasser!"
08.10.2014 14:57 Jogi29 is offline Send an Email to Jogi29 Search for Posts by Jogi29 Add Jogi29 to your Buddy List
Pages (50): « first ... « previous 48 49 [50] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » USB DM500 möglich?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe