i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: News Ticker :::... » BluePanel News » [NEU] Dream Biss » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [NEU] Dream Biss
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Schaedelmeister Schaedelmeister is a male
Dreambox Admin

images/avatars/avatar-18665.png

Registration Date: 17.11.2003
Which box: keine Angabe
External Storage: siehe Signatur
Which Image: siehe Signatur
Origin: Hessen

[NEU] Dream Biss Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe eben mal ein Addon für den EMU fbiss oder auch Dream Biss genannt zusammen gebaut.
Fragt mich bitte nicht, wofür der gut ist, wer es weiß, kann mich ja mal azfklären großes Grinsen
Ab sofort im Blue Panel verfügbar!!!

06.01.2005 11:36 Schaedelmeister is online Send an Email to Schaedelmeister Homepage of Schaedelmeister Search for Posts by Schaedelmeister Add Schaedelmeister to your Buddy List
murks
User

images/avatars/avatar-83.gif

Registration Date: 16.11.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini; DMM original; Hydra
Origin: Gemini , resident

RE: [NEU] Dream Biss Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Es gibt auf einigen Sats diese BISS Verschlüsselung. Ich habs auf Sirius 2 schon gesehen. Denke das ist der Hellmacher dazu.. Muss es aber noch irgendwann probieren.. Sobald der Drachentöter den Drachen von der Dreambox weggescheucht hat.

Beispiel Sirus 2 / RTR

Triax TD110 105cm
Alps BSTE8-851A Lnb's
------------------------------------------------
Astra 19,2E| Hotbird 13E|Sirius 5E|Thor 1W
07.01.2005 07:32 murks is offline Send an Email to murks Search for Posts by murks Add murks to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: News Ticker :::... » BluePanel News » [NEU] Dream Biss

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe