i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (Enigma2) » Darkside Skin » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Darkside Skin
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
basket basket is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2379.gif

Registration Date: 28.01.2006
Which box: DM 800S
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von terra7
Hallo,
Auf meiner 8000er stürzt er immer ab enigma2 Image
wie kann ich per FTP den skin wieder wechseln ? ( Einstellungen)

mfg

Ich habe gleiches problem ---

Wo kann ich skin ändern bei mir klapt net ?
03.05.2009 18:00 basket is offline Send an Email to basket Search for Posts by basket Add basket to your Buddy List
blueline
Dreamer

images/avatars/avatar-19686.jpg

Registration Date: 23.10.2004
Which box: DM7025; DM8000
External Storage: USB-Stick; CF-Card; HDD; NAS
Which Image: Merlin

Thread Starter Thread Started by blueline
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wie gesagt der Skin war oder ist fürs Gemini 4.1, in einen anderen Image oder anderen Gemini Version wird er sicherlich nicht laufen.
Lösche einfach den Skin per FTP und dann startet dein Image mit dem default Skin.
gruß blueline
Steht doch im ersten Posting wo der Skin läuft, wenn es dann einer woanders testet kann ich nix dafür.

03.05.2009 21:04 blueline is offline Send an Email to blueline Search for Posts by blueline Add blueline to your Buddy List
david_schwarz
Stammuser

images/avatars/avatar-2344.gif

Registration Date: 09.06.2005
Which box: DM 7025SS
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Schweiz

RE: Darkside Skin Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hab diesen Skin auf meine dreambox 7025 eingespielt.

doch nun stürzt die dreambox beim rebooting immer ab ? Wieso ????

We are really sorry the dreambox encountered a software problem...

ich hab enigma 2 und es ist die 7025!!!!!????
28.03.2010 19:21 david_schwarz is offline Send an Email to david_schwarz Search for Posts by david_schwarz Add david_schwarz to your Buddy List
bumbum69
unregistered

steht einen genau über deinen.
GEMINI 4.1
28.03.2010 19:24
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (Enigma2) » Darkside Skin

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe