i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Internet Audiostream unter Neutrino auf 7020 ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Internet Audiostream unter Neutrino auf 7020 ?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
batman08
Newbie

Registration Date: 11.09.2004

Internet Audiostream unter Neutrino auf 7020 ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo allerseits,

ich habe jetzt meine 7020 in mein Netzwerk eingebunden. Auf der Box läuft Neutrino 2.03. Ich suche jetzt nach einem Plugin oder Möglichkeit einen *.pls Stream aus dem Internet auf der Box abzuspielen.
Kennt da jemand Möglichkeiten ?

Viele Grüße

Batman08
31.12.2008 15:16 batman08 is offline Send an Email to batman08 Search for Posts by batman08 Add batman08 to your Buddy List
schluffen
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

welches image ist das?
hast du dafür nen DL-link?
07.02.2009 18:35
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Internet Audiostream unter Neutrino auf 7020 ?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe