i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » The Gemini Project 4.60 DM600 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page The Gemini Project 4.60 DM600
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Patrik1886
Newbie

Registration Date: 23.01.2009
Which box: DM 600PVR-C
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

kann mir jemand eine genaue schritt für schritt anleitung geben was ich machen muss damit ich gemini auf meiner dm600C speichern kann inkl aller kabel die ich brauche
23.01.2009 23:51 Patrik1886 is offline Send an Email to Patrik1886 Search for Posts by Patrik1886 Add Patrik1886 to your Buddy List
nutella69
Newbie

Registration Date: 26.05.2008
Which box: DM 800S

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für das Image!

Leider habe ich mit der 4.6, wie mit der 4.5, einen schlechteren Empfang. Habe es auf 3 verschiedene 600er probiert, man verliert 2-3 % gegenüber der 4.4.

Gruss

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by nutella69: 25.02.2009 21:16.

25.02.2009 21:15 nutella69 is offline Send an Email to nutella69 Search for Posts by nutella69 Add nutella69 to your Buddy List
Tlaloc
Newbie

Registration Date: 01.02.2009
Which box: DM 600PVR-S
Which accessories: H&K DS
Welcher Bildschirm: TV

Fehler beim Löschen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das mit dem schlechteren Empfang kann ich nachvollziehen. Ich habe schlechte Empfangsbedingungen (im "grade noch Astra" Bereich mir großer Schüssel), gefühlt zum original Enigma und definitiv zum vorherigen Reciever gibt es mehr Bildfehler.

Aber nochmal hier gefragt: Box hängt beim Löschen Was kann ich tun, wenn die Box beim löschen hängt? Ein Bordie hat mir 4.4 empfohlen, weil es da geht. Sollte doch aber eigentlich nicht sein....
03.03.2009 07:12 Tlaloc is offline Send an Email to Tlaloc Search for Posts by Tlaloc Add Tlaloc to your Buddy List
osmankamara osmankamara is a male
Newbie

Registration Date: 30.11.2007
Which box: DM 600PVR-S

RE: The Gemini Project 4.60 DM600 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

thanks
22.03.2009 22:20 osmankamara is offline Send an Email to osmankamara Search for Posts by osmankamara Add osmankamara to your Buddy List
pangaburki pangaburki is a male
Newbie

Registration Date: 26.09.2009
Which box: DM 500+C
External Storage: keine

cool RE: The Gemini Project 4.60 DM600 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

danke
26.09.2009 13:31 pangaburki is offline Search for Posts by pangaburki Add pangaburki to your Buddy List
safe safe is a male
Newbie

Registration Date: 31.10.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick
Which accessories: Dreambox
Which Image: ruDream
Origin: Deutschland

RE: The Gemini Project 4.60 DM600 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dankeschön
12.10.2009 14:08 safe is offline Send an Email to safe Homepage of safe Search for Posts by safe Add safe to your Buddy List AIM Screen Name of safe: / YIM Account Name of safe: / View the MSN Profile for safe
DocQ DocQ is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-14401.jpg

Registration Date: 10.09.2005
Which box: keine Angabe
External Storage: keine
Which Image: Sonstige
Origin: aus mami

für was gibts eigentlich den bedankomat?

jeder meint er muss hier den thread mit seim lustlosen einzeiler (bzw einwort posting) verunstalten.

12.10.2009 14:14 DocQ is offline Search for Posts by DocQ Add DocQ to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » The Gemini Project 4.60 DM600

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe