i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 600PVR :::... » Allgemeines zur 600PVR Serie » Übertragungsrate ändern » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Übertragungsrate ändern
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
egoisti
Newbie

Registration Date: 02.02.2009
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: CIFS
Which Image: Gemini

Übertragungsrate ändern Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Zusammen

Kann mir jemand sagen wie ich an meiner 600PVR Box die Netzwerk Übertragungsart von "Auto Sense" auf 100MBit Fullduplex ändern kann?

Danke und Gruss aus der kalten CH
12.02.2009 18:54 egoisti is offline Send an Email to egoisti Search for Posts by egoisti Add egoisti to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 600PVR :::... » Allgemeines zur 600PVR Serie » Übertragungsrate ändern

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe