i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Gemini 4.1 schräges Bild bei Dream 600 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Gemini 4.1 schräges Bild bei Dream 600
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
17685
Newbie

Registration Date: 23.09.2007
Which box: D-Box
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

Gemini 4.1 schräges Bild bei Dream 600 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
habe auf meiner Drembox 600 Gemini 4.1 drauf.
was mir aufgefallen ist, das Bild auf dem Tv ist leicht schräg und die Menüs, etc verlaufen auch schrägt von rechts nach links.
Ansonsten ist eigentlich soweit alles vom Bild her OK.
Hat wer ne Idee wie das zustande kommt?

Gruß
29.12.2007 20:22 17685 is offline Send an Email to 17685 Search for Posts by 17685 Add 17685 to your Buddy List
DieCobra DieCobra is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2341.gif

Registration Date: 21.04.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi!

Ich habe das gleiche Problem....
Hast Du schon eine Lösung?
Hast Du die Box zum Händler zurückgebracht?
Liegt das am Gemini 4.1 ?
Bitte um Antwort...

Ach ja bei mir tritt dieser Effekt immer erst nach ca. 1/2 Tag Laufzeit auf. Ansonsten läuft alles perfekt.
Könnte das ein thermisches Problem sein?
Was soll ich machen? Umtauschen?

1 mal war plötzlich alles rosa (alle Sender) und 1 mal war alles grün.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by DieCobra: 14.01.2008 11:31.

14.01.2008 11:29 DieCobra is offline Search for Posts by DieCobra Add DieCobra to your Buddy List
17685
Newbie

Registration Date: 23.09.2007
Which box: D-Box
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

Thread Starter Thread Started by 17685
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi,
habe leider noch keine Lösung.
Bei z.B. aufgenommenen Filmen habe ich das Problem nicht, daher denke ich mal das es nichts mit der Hardware an sich zu tun hat.
Box habe ich nicht zum Händler gebracht.
26.01.2008 20:06 17685 is offline Send an Email to 17685 Search for Posts by 17685 Add 17685 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Gemini 4.1 schräges Bild bei Dream 600

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe