i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7025 / DM 7025+ :::... » DMM Originale und CVS Images DM7025 / DM7025+ » Problem Display » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Problem Display
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
gammelfleisch
Newbie

Registration Date: 10.09.2006
Which box: DM7025S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Problem Display Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe gestern wg. des ZDF EPG Problems ein neues Image aufgespielt:
Enigma 2.3 release_20071022.nfi
Jetzt habe ich ab und zu das Problem, dass das Display keinen Sender bzw im Standby nicht mehr die Zeit anzeigt. Beim Booten funktioniert das Display jedoch einwandfrei, deshalb führe ich das Problem auf das neue Image zurück.

Wie kann ich dem abhelfen?

Danke schon mal im Voraus.
25.10.2007 12:27 gammelfleisch is offline Send an Email to gammelfleisch Search for Posts by gammelfleisch Add gammelfleisch to your Buddy List
Buwser
Newbie

images/avatars/avatar-12591.jpg

Registration Date: 18.11.2006
Which box: DM 7025SS
External Storage: CF
Welcher Bildschirm: 42" LCD Full HD
Origin: Germany

RE: Problem Display Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Warum macht du nicht die 3.0 drauf läuft bei mir ohne probs.

Buwser
25.10.2007 12:33 Buwser is offline Send an Email to Buwser Search for Posts by Buwser Add Buwser to your Buddy List
gammelfleisch
Newbie

Registration Date: 10.09.2006
Which box: DM7025S
External Storage: HDD

Thread Starter Thread Started by gammelfleisch
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hatte ich mir schon überlegt, las aber hier im Forum, dass es mit gem 3 Probleme mit dem wiederholenden Timeraufnahmen geben soll.

Allerdings geht es mir in erster Linie nicht um ein neues Gemini Image sondern woran das Problem mit dem neuen Enigma Image liegt.
25.10.2007 12:43 gammelfleisch is offline Send an Email to gammelfleisch Search for Posts by gammelfleisch Add gammelfleisch to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7025 / DM 7025+ :::... » DMM Originale und CVS Images DM7025 / DM7025+ » Problem Display

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe