i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » PW K02 mit Boardimage 1.21 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page PW K02 mit Boardimage 1.21
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
catan007 catan007 is a male
Newbie

Registration Date: 30.08.2004

Hilfe PW K02 mit Boardimage 1.21 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich bin noch absoluter Neuling und bekomme meine K02 Karte nicht zum laufen. Ansonsten funzt alles besten.

Habe das Boardimage 1.21 und scam 2608. Nachdem ich mich durch die Foren gewühlt habe habe ich auch camd3.651 installiert aber auch damit hatte ich keinen Erfolg.

Kann mir jemand helfen. Vielen Dank Catan007
04.09.2004 19:28 catan007 is offline Send an Email to catan007 Search for Posts by catan007 Add catan007 to your Buddy List
romanikiken romanikiken is a male
User

images/avatars/avatar-2361.gif

Registration Date: 08.08.2004
Which accessories: Seagate 80 GByte HDD 5400 U/Min
Which Image: DMM 1.08.1 mit Scam vom 26.08
Origin: Good old DDR :)

RE: PW K02 mit Boardimage 1.21 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi, willkommen! großes Grinsen

Benutze die Scam, und die S02 Karte in den Oberen Kartenslot!
Schalte auf einen Premieresender (am besten Premiere Start) und warte, die Freischaltung kann bis zu 30 Minuten dauern!

Have Fun!!!! großes Grinsen großes Grinsen großes Grinsen großes Grinsen

04.09.2004 20:41 romanikiken is offline Send an Email to romanikiken Search for Posts by romanikiken Add romanikiken to your Buddy List
bexbier bexbier is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-569.jpg

Registration Date: 13.06.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick
Which accessories: 160iger Samsung, 128mb Stick
Which Image: Sonstige
Origin: aus der Kiste

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hy

wenn das nicht klappt dann zieh dir mal ein aktuelles image mit radgast emu damit sollte es funzen ....

Bexbier

wmdeutschland > Eine Kiste Bier ist etwas für zwei Leute, wenn einer nicht mittrinkt < wmdeutschland
04.09.2004 20:43 bexbier is offline Send an Email to bexbier Homepage of bexbier Search for Posts by bexbier Add bexbier to your Buddy List Add bexbier to your Contact List
kaezoqia kaezoqia is a male
Newbie

images/avatars/avatar-728.gif

Registration Date: 17.08.2004
Which box: DM 7020HD
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

@romanikiken Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

jep mit der S02 gehts unter scam 100%.Hab gestern ausprobiert.Nur hat er ne K02 -karte.Wie es da ist weiss ich net.Müssten andere aber auch haben dieK02.Meldet sich bestimmt noch jemand. großes Grinsen

04.09.2004 20:45 kaezoqia is offline Send an Email to kaezoqia Search for Posts by kaezoqia Add kaezoqia to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » PW K02 mit Boardimage 1.21

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe