i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Karte aktiv ja/nein ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Karte aktiv ja/nein ?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
AZE69 AZE69 is a male
User

images/avatars/avatar-10477.png

Registration Date: 06.09.2004
Which box: siehe Signatur
External Storage: keine
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Samsung LE46B650

Karte aktiv ja/nein ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe hier eine K02 - Karte, die war eine Weile nicht in Benutzung. Das Abo sollte aber noch aktiv sein, lt. Aussage von einem Freund. Kann man das irgendwie testen ohne die Karte in eine original Kabelbox zu stecken. Ich habe nur Sat und auf derKabel-Box von meinem Kumpel habe ich Enigma draufgespielt. Jetzt weiß ich nicht ob es an der Box oder an der Karte liegt, warum nichts helle wird.

DM7000@Gemini
DM5620@Gemini
DM800@Gemini

26.11.2006 16:14 AZE69 is offline Send an Email to AZE69 Search for Posts by AZE69 Add AZE69 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Karte aktiv ja/nein ?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe