i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Tuner 1 erst wieder nach Neustart aktiv! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Tuner 1 erst wieder nach Neustart aktiv!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
mikail76
User

images/avatars/avatar-5473.gif

Registration Date: 02.05.2006
Which box: DM 8000HD
External Storage: HDD
Which accessories: Sony Surround System
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Samsung LED
Origin: Rhein-Neckar-Kreis

Tuner 1 erst wieder nach Neustart aktiv! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

habe ein ganz seltsames problem seit dem ich Gemini 1.9 installiert habe, und zwar nach dem die Dream ganz normal funktioniert ins Standby versetzt wird, habe ich beim anschalten überhaupt kein Signal mehr.
Das Problem löst sich erst nach einem Neustart. Das komische ist das dieses Problem sporadisch ist.
Woran könnte das liegen?

Mfg mikail

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by mikail76: 08.11.2006 22:12.

08.11.2006 22:12 mikail76 is offline Send an Email to mikail76 Search for Posts by mikail76 Add mikail76 to your Buddy List
soliver soliver is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-91.gif

Registration Date: 21.02.2006
Which box: DM8000
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Onkyo TX-SR 607, Samsung LE40F86BD
Which Image: OE 2.0; CVS
Welcher Bildschirm: LG
Origin: West Vancouver

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

HI mikail,

kommt auch kein Signal, wenn du umschaltest?

Ich hatte das Problem auch einmal kurz, als ich mit dem WEBIF umgeschaltet und auf den PC gestreamt hatte.

Ansonsten kann ich dieses Problem nicht nachvollziehen. GP1.9 läuft bei mir stabil.

gruß,
soliver

Glücklicher Besitzer einer DM 8000 HD
09.11.2006 11:49 soliver is offline Send an Email to soliver Search for Posts by soliver Add soliver to your Buddy List Add soliver to your Contact List
best
User

images/avatars/avatar-2419.gif

Registration Date: 14.10.2006
Which box: DM 7025S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Festgestellt das kann passieren beenden der Aufnahme.
Wenn ein EMU drauf ist, dann auf Common Interface
umschalten und neu starten.Bei meiner 7025 ist
abundzu passiert das der Ton da ist aber kein Bild
da hilft bloß neustart.Wenn immer noch der Fehler
ist Dream von Strom für 5 min. wegstecken.
09.11.2006 14:23 best is offline Send an Email to best Homepage of best Search for Posts by best Add best to your Buddy List AIM Screen Name of best: keine YIM Account Name of best: keine View the MSN Profile for best
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Tuner 1 erst wieder nach Neustart aktiv!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe