i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » boot » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page boot
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Menni4 Menni4 is a female
Newbie

images/avatars/avatar-2379.gif

Registration Date: 07.11.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: keine
Which accessories: imag
Which Image: Gemini
Origin: HH

Hilfe boot Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo wer kann mir helfen

ich hab die dream 7000 wollte sie an machen aber fährt nicht mehr hoch was kann ich machenich habe das img.2.7 drauf sie fährt bis zu GP bild hoch dann kommen streifennd das wars

wer kann mir helfen

grusss menni
28.03.2006 22:05 Menni4 is offline Send an Email to Menni4 Search for Posts by Menni4 Add Menni4 to your Buddy List
nachtvogel nachtvogel is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-9141.png

Registration Date: 17.09.2004
Which box: DM 600PVR-S; DM 800S; DM 7000S
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS; CIFS
Which accessories: Icybox IB-NAS2001
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Panasonic TH-46PZ8E
Origin: Schweiz

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

Ist das Image auf dem Stick oder im Flash?

Nehme mal an im Flash. Einfach mal den Stecker ziehen, falls noch nicht geschehen.

Wenns nichts mehr bringt mittels DreamUp und Nullmodemkabel neu flashen Augenzwinkern

28.03.2006 22:16 nachtvogel is offline Send an Email to nachtvogel Homepage of nachtvogel Search for Posts by nachtvogel Add nachtvogel to your Buddy List Add nachtvogel to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » boot

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe