i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » S: keymap.xml Neutrino » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page S: keymap.xml Neutrino
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
InsideTV InsideTV is a male
Newbie

Registration Date: 01.01.2004

S: keymap.xml Neutrino Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

hat jemand eine Neutrino keymap.xml für mich ?

Cu

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by InsideTV: 09.02.2006 19:43.

09.02.2006 16:32 InsideTV is offline Send an Email to InsideTV Search for Posts by InsideTV Add InsideTV to your Buddy List
Newbie

Thread Starter Thread Started by InsideTV
RE: S: keymap.xml Neutrino Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Niemand das Mr. Spock auf der 7025 ?
Dort ist die Neutrino- keymap.xml drin.........

Cu
11.02.2006 12:28 InsideTV is offline Send an Email to InsideTV Search for Posts by InsideTV Add InsideTV to your Buddy List
pasurimi pasurimi is a male
Dreamer

Registration Date: 20.11.2004
Which box: siehe Signatur
External Storage: siehe Signatur
Which Image: siehe Signatur
Welcher Bildschirm: UE46D8090 + U2711

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Mr. Spock --> http://nabilosat.sky-top.net/forum/index.php

11.02.2006 12:57 pasurimi is offline Send an Email to pasurimi Search for Posts by pasurimi Add pasurimi to your Buddy List
Newbie

Thread Starter Thread Started by InsideTV
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für den link, hilft mir aber nicht wirklich Augenzwinkern

Das Image ist nicht das Problem, ich bin einfach nur zu faul das Gemini wieder runterzuwerfen um das andere zu flashen.

Naja, ist aber nicht so schlimm Zunge raus , wird bestimmt in einem nächsten Release drin sein fröhlich

CU
11.02.2006 19:50 InsideTV is offline Send an Email to InsideTV Search for Posts by InsideTV Add InsideTV to your Buddy List
Homey[GER] Homey[GER] is a male
Dreambox Gott

images/avatars/avatar-17254.png

Registration Date: 12.02.2006
Which box: DM7020HD; ONE UltraHD
External Storage: NAS
Which Image: DMM original

Die da alle funktionieren aber nicht mit Gemini. Kein Blue Panel usw.

Hab mir hier die Gemini modifiziert und die 4 PfeilTasten da geändert und nu hab ich auch "neutrino" zapping oder wie ihr das nennt...

Würde sie auch hier anhängen meine keymaps.xml, aber hier gibt's schon so was seit heute (letzte posting, nicht das erste):
Neutrino zapping für 7025
19.02.2006 18:10 Homey[GER] is offline Search for Posts by Homey[GER] Add Homey[GER] to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » S: keymap.xml Neutrino

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe