i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » easy tv abo geht nicht!!! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page easy tv abo geht nicht!!!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
elementxyz elementxyz is a male
Newbie

images/avatars/avatar-4591.jpeg

Registration Date: 10.10.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: NFS
Which Image: Gemini

INFO easy tv abo geht nicht!!! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Auch auf die gefahr hin mich zu wiederholen aber ich kann nicht bei easy tv anrufen und ein abo ordern.
Weder von meinem Hausanschluss (Telekom) noch von meinem Handy (eplus). Die Dame am Telefon sagt dann immer das der Service zurzeit nicht vergeben sei. Hab auch bei der Telekom checken lassen ob ich ne 0900 oder 0190 sperre habe, hab ich aber nicht. Könnt ihr da problemlos bestellen?
02.01.2006 12:58 elementxyz is offline Search for Posts by elementxyz Add elementxyz to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » easy tv abo geht nicht!!!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe