i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Conax von Technisat » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Conax von Technisat
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
stalker1986
unregistered
Conax von Technisat Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich bin im besitz so einer Karte und meine Frage ist wo gehen damit die MTV`s Astra oder Hotbird ich habe auf Astra mal kurz gewartet passiert nichts ich habe die CAMD3820
28.11.2005 11:39
mediaREX mediaREX is a male
User

images/avatars/avatar-13701.jpg

Registration Date: 23.11.2004
Which box: DM 7020HD; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: 1000 GB SATA 3,5 Zoll Festplatte, diverse Fritzboxen , Repeater, USB Sticks etc.
Which Image: iCVS; S-CVS; DBC; DMM original; CVS; Boxman CVS; Dr. Matrix; ruDream; Hydra; Nedkelly; Ronaldd; SF-Team; PeterPan; RF-Team; BlackCannon
Welcher Bildschirm: Samsung UE46D8090
Origin: Schokoladenstraße Ecke abgebissen ;-)

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Soweit ich infomiert bin, benötigst du die Camd 3 Version 3824, da Sie AU für Conax unterstützt, probiere es mal damit !!!
28.11.2005 11:52 mediaREX is offline Send an Email to mediaREX Search for Posts by mediaREX Add mediaREX to your Buddy List
stalker1986
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

HHM kann nicht jemand noch was zu sagen will jetzt die die camd3 tauschen
28.11.2005 12:12
RevLoewe RevLoewe is a male
User

Registration Date: 11.05.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: n/a
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: n/a
Origin: Oberhausen (city of CentrO.), NRW

Hi,

schau mal in meinen Post:
[gelöst] endlich ... TechniSat-Karte

Da steht drin wie es mit camd3 klappt. :-) Da musste ein Key entfernt werden aus der camd3.keys.

Gruss
RevLoewe

28.11.2005 12:27 RevLoewe is offline Send an Email to RevLoewe Homepage of RevLoewe Search for Posts by RevLoewe Add RevLoewe to your Buddy List Add RevLoewe to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » Conax von Technisat

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe