i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM900 ultraHD :::... » Allgemeines zur DM900 ultraHD » Merlin Music Player spielt keine m3u-Playlisten » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Merlin Music Player spielt keine m3u-Playlisten
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Dieter42 Dieter42 is a male
Newbie

Registration Date: 25.09.2017
Which box: DM525; DM920
External Storage: HDD; NAS
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: 40" 1920 x 1080
Origin: Berlin

Merlin Music Player spielt keine m3u-Playlisten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo, für meine neue DM920HD habe ich mir den Merlin Music Player heruntergeladen und installiert (iDream habe ich nicht installiert). Ich arbeite mit enigma2, OS 2.5 unstable vom März 2020. Er gefällt mir ganz gut, nur gibt es bei dem Versuch, m3u-Playlisten (Export von iTunes, anschließend Pfade per notpade++ angepaßt) abzuspielen, folgenden Effekt: er rast durch die Titel der Playliste durch, ohne sie zu spielen und das im Zyklus. Was kann ich tun?
20.05.2020 14:22 Dieter42 is offline Send an Email to Dieter42 Search for Posts by Dieter42 Add Dieter42 to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: DM920; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

habs mal in den richtigen Bereich verschoben.

20.05.2020 20:51 godmode is offline Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
MadMonday
Newbie

Registration Date: 27.01.2018
Which box: DM920
External Storage: NAS

RE: Merlin Music Player spielt keine m3u-Playlisten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Dieter42
er rast durch die Titel der Playliste durch, ohne sie zu spielen und das im Zyklus. Was kann ich tun?

Das ist normalerweise ein Zeichen, das der Player die Titel die in der Playlist verlinkt sind nicht findet.
20.05.2020 21:48 MadMonday is offline Search for Posts by MadMonday Add MadMonday to your Buddy List
Dieter42 Dieter42 is a male
Newbie

Registration Date: 25.09.2017
Which box: DM525; DM920
External Storage: HDD; NAS
Welcher Bildschirm: 40" 1920 x 1080
Origin: Berlin

Thread Starter Thread Started by Dieter42
RE: Merlin Music Player spielt keine m3u-Playlisten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja, genau so ist es und den Grund habe ich nun gefunden: in Windows werden die Verzeichnisse mit Backshlash getrennt, in Linux aber mit Vorwärts-Shlash. Nachdem ich das auch noch angepaßt hatte, lief alles, wie am Schnürchen Augenzwinkern
22.05.2020 11:46 Dieter42 is offline Send an Email to Dieter42 Search for Posts by Dieter42 Add Dieter42 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM900 ultraHD :::... » Allgemeines zur DM900 ultraHD » Merlin Music Player spielt keine m3u-Playlisten

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe