i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Zombi-Shadow-FHD » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (34): « first ... « previous 32 33 [34] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Zombi-Shadow-FHD
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
mich1904 mich1904 is a male
Newbie

Registration Date: 09.12.2019
Which box: ONE UltraHD
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.6

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo , habe noch eine Frage ,ich bekomme es nicht hin das in der Kanalliste , der Sendername oben steht und drunter die Sendungsinfo !!
Wo stellt man das ein ?
16.03.2020 14:44 mich1904 is offline Send an Email to mich1904 Search for Posts by mich1904 Add mich1904 to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
External Storage: SSD
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Thread Starter Thread Started by zombi
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Steht denke bestimmt auch schon in meinem Skin Thread ,aber hier nochmal großes Grinsen ,dazu benötigt man ein extra Plugin das die Kanalliste erweitert für bestimmte Ansichten .
Das ganze ist von @Sven H und gibt es hier ChannelSelectionPlus-Plugin zum nachinstallieren.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by zombi: 16.03.2020 15:09.

16.03.2020 14:52 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
mich1904 mich1904 is a male
Newbie

Registration Date: 09.12.2019

Danke schön
16.03.2020 16:19 mich1904 is offline Send an Email to mich1904 Search for Posts by mich1904 Add mich1904 to your Buddy List
simarik65 simarik65 is a male
Newbie

Registration Date: 09.03.2020
Which box: DM900
Which Image: OE 2.5

RE: Zombi-Shadow-FHD Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi zombi. first of all. love this skin. tried many skins but still yours is beautiful.

i wondered if it is possible to set the background shadow to be totally gone?.

1 under A/V settings/ OSD visibility i can dim it completely but then also the wrings are
dimmed. is there an option for this?

2 under GP Widget the sensor fields have no effect on your skin. is this correct?solved under styles select infobar as GP4. then the sensors will work

3 second infobar appears when i pres Ok 2 times i can set it to dim in 5 sec same as the
infobar. is there a way when i press OK they appear at the same time?

4 in another post i wrote i can not get the chanellist to show picons all other work perfectly. on channelist is not showing. under webinf i can see them appear. believe me i tried many possibilities and i can not get it to work. please help

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by simarik65: 17.03.2020 14:24.

17.03.2020 02:06 simarik65 is offline Send an Email to simarik65 Search for Posts by simarik65 Add simarik65 to your Buddy List
Newbie

RE: Zombi-Shadow-FHD Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

will anyone reply to english questions here?. if you can write in german it is ok i understand german but cant write.
18.03.2020 22:22 simarik65 is offline Send an Email to simarik65 Search for Posts by simarik65 Add simarik65 to your Buddy List
zombi
Betatester

Ich bin zZ. nicht daheim und daher auch nicht an der box und hab bis zum WE. auch keine Zeit
Desweiteren werde ich hier nicht nochmal alles schreiben was mit picons zu tun hat ,das hat mit dem skin nix zu tun und es steht alles im forum ,mit Bildern und Erläuterung.
Ganz transparent ist nicht geplant und wird es auch nicht ,weil macht 0 Sinn wenn man über haut noch was lesen möchte.
Durch die colors und einer styles user kannste dir da was erstellen ,nur da gibt es hier im thread auch kein support und wie gesagt ich hab zZ. wenig Zeit um da etwas zu erstellen .

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by zombi: 19.03.2020 01:14.

18.03.2020 23:04 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Newbie

thank you zombi. but i really am reading all post from you and other users. i followed your instructions step by step but no luck

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by simarik65: 19.03.2020 12:14.

19.03.2020 12:14 simarik65 is offline Send an Email to simarik65 Search for Posts by simarik65 Add simarik65 to your Buddy List
zombi
Betatester

Im ersten Post gibt es das Skinupdate v8.3 mit dem neuen GP Plugin (GeminiLogger ,sowie dem neuen GP Netflixvod Such Screen)

Attachment:
png netflix.png (294 KB, 448 downloads)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by zombi: 20.03.2020 08:47.

20.03.2020 08:40 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
r00ts r00ts is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2408.gif

Registration Date: 19.11.2014

Installiert, läuft wie immer perfekt, noch mal vielen Dank für den tollen Skin, wertet die One um einiges auf. Hast du auch ein PayPal Konto wo man dir was zukommen lassen kann? Gerne auch via PN wenn du magst

21.03.2020 11:04 r00ts is offline Search for Posts by r00ts Add r00ts to your Buddy List
zombi
Betatester

Hab ich und finde es auch schön das euch meine Arbeit gefällt ,ich mache das aus Spaß an meinem Hobby und es freut mich wenn ihr da was spenden möchtet.
Mich persönlich würde es freuen wenn ihr da unserem Forum helft und eventuell für die Weiterführung bzw. auch mal für eine Frischzellenkur spendet .
Wir alle haben hier einen guten Anlaufspunkt um unser Hobby auszuleben und denke da wäre eine Spende in die Richtung besser aufgehoben so das wir alle was davon haben und nicht nur eine Person.
21.03.2020 11:32 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Ryker Ryker is a male
Stammuser

Registration Date: 09.05.2006
Which box: DM920
External Storage: SD-Card; SSD; NAS; NFS

@zombi:

Wenn man im AMS irgendwas abspielt und dann OK drückt und dann IBTS (InfobarTunerState) noch was anzeigt, dann ist dessen Anzeige zu weit im Hintergrund.

Das sieht aktuell so hier aus:

Attachment:
jpg ibts_and_ams_1.jpg (215 KB, 195 downloads)
27.03.2020 08:13 Ryker is offline Send an Email to Ryker Search for Posts by Ryker Add Ryker to your Buddy List
zombi
Betatester

Hab ich fürs nächste update gefixt,danke für die Info .
27.03.2020 08:26 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Ryker Ryker is a male
Stammuser

Registration Date: 09.05.2006
Which box: DM920
External Storage: SD-Card; SSD; NAS; NFS

Danke !
27.03.2020 09:36 Ryker is offline Send an Email to Ryker Search for Posts by Ryker Add Ryker to your Buddy List
Pages (34): « first ... « previous 32 33 [34] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Zombi-Shadow-FHD

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe