i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 4 :::... » Gemini 4 BluePanel » [gelöst] Addon Manager Upgrade Button fehlt? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] Addon Manager Upgrade Button fehlt?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
marixx
Newbie

Registration Date: 20.01.2010
Which box: DM 800S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

[gelöst] Addon Manager Upgrade Button fehlt? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

Ich wollte die Software updaten im Bluepanel Addon Manager.
Ich habe bemerkt dass da nur "Suche" steht.
Da ist kein "Upgrade" Button.
Ist die Software aktuell, fehlt der Button deswegen oder??
20.03.2020 07:48 marixx is offline Send an Email to marixx Search for Posts by marixx Add marixx to your Buddy List
markus21 markus21 is a male
Dreambox Admin

images/avatars/avatar-18651.png

Registration Date: 26.12.2005
Which box: DM800SEv2; DM900; DM7020HDv2; DM7080HD; ONE UltraHD; D-Box
External Storage: NAS
Which Image: OE 2.5; OE 2.2
Welcher Bildschirm: 55" LG UHD
Origin: gensungen.nordhessen .de

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bekommst Du denn Updates angezeigt? Die Anzeige der Buttons erfolgt dynamisch...

Klick mich, wenn Du wissen willst, wie der Kabelscan mit dem SAT>IP Server der Dreambox und dem vTuner einer Fritzbox funktioniert

markus21@i-have-a-dreambox.com

KEIN Support per PN oder Email! Anfragen werden nicht beantwortet!

Dreambox Fanboy

Lachen schadet in jedem Fall der Krankheit und Optimismus ist ein Mangel an Information

Wir ham´ noch lange nicht genug...

29. April 2020 - Leipzig - Messehalle

20.03.2020 07:54 markus21 is offline Send an Email to markus21 Homepage of markus21 Search for Posts by markus21 Add markus21 to your Buddy List Add markus21 to your Contact List
marixx
Newbie

Thread Starter Thread Started by marixx
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nein eben nicht oben steht nur Suche (gelb)
20.03.2020 08:00 marixx is offline Send an Email to marixx Search for Posts by marixx Add marixx to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Wenn es nix zum updaten gibt für dein imagedann wird auch kein upgrade button angezeigt.
20.03.2020 08:08 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
marixx
Newbie

Thread Starter Thread Started by marixx
cool Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ah ok vielen Dank smile

Das habe ich mir gedacht war mir aber nicht sicher.
20.03.2020 08:15 marixx is offline Send an Email to marixx Search for Posts by marixx Add marixx to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 4 :::... » Gemini 4 BluePanel » [gelöst] Addon Manager Upgrade Button fehlt?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe