i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Aufnahmepfad » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Aufnahmepfad
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Egon Bahr
Newbie

Registration Date: 07.05.2010
Which box: DM 800S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Aufnahmepfad Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

gestern war plötzlich meine eingebaute hdd weg.
Habe sie neu formatiert und neu gemountet. Seitdem bekomme ich in der Filmliste jedoch den Aufnahmepfad angezeigt.
Wie bekomme ich den denn weg. Habe im Menü dazu nichts gefunden.

Attachment:
jpg 20200304_120204.jpg (4.11 MB, 70 downloads)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Egon Bahr: 04.03.2020 12:02.

04.03.2020 11:54 Egon Bahr is offline Search for Posts by Egon Bahr Add Egon Bahr to your Buddy List
Kaiser Wilhelm Kaiser Wilhelm is a male
Dreambox Kaiser

images/avatars/avatar-19753.jpg

Registration Date: 07.05.2009
Which box: DM920
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Philips 47PFL3605H/12
Origin: tiefste Eifel

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hast du denn schon eine Aufnahme gestartet?

GP4
Skin: Zombi-FHD Skin
04.03.2020 11:56 Kaiser Wilhelm is online Send an Email to Kaiser Wilhelm Search for Posts by Kaiser Wilhelm Add Kaiser Wilhelm to your Buddy List
Egon Bahr
Newbie

Thread Starter Thread Started by Egon Bahr
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja, habe ich.

Attachment:
jpg 20200304_115946.jpg (4.22 MB, 72 downloads)
04.03.2020 12:00 Egon Bahr is offline Search for Posts by Egon Bahr Add Egon Bahr to your Buddy List
Egon Bahr
Newbie

Ich habe die hdd mit der Bezeichnung "hdd" formatiert.
Dann alle Aufnahmepfad auf /media/hdd/ gestellt.
04.03.2020 12:36 Egon Bahr is offline Search for Posts by Egon Bahr Add Egon Bahr to your Buddy List
Egon Bahr
Newbie

Ok, ich habe es. Ich musste das Lesezeichen /media löschen. Jetzt werden nur noch die Aufnahmen angezeigt.
04.03.2020 12:39 Egon Bahr is offline Search for Posts by Egon Bahr Add Egon Bahr to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Aufnahmepfad

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe