i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Dreambox und HDD, SSD, USB Stick, SD & CF Card » DM 8000 braucht neue Festplatte » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DM 8000 braucht neue Festplatte
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Lothi Lothi is a male
Newbie

Registration Date: 22.04.2010
Which box: DM8000
External Storage: HDD
Which accessories: DVD-Brenner,1 zusätzlichen DVB-S2-Tuner
Which Image: IHAD
Welcher Bildschirm: Sony LCD 50 Zoll
Origin: Süd-Deutschland (Nähe Mosbach)

DM 8000 braucht neue Festplatte Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Meine interne Festplatte mit WD Green 2 TB macht Probleme ! Braucht Ewigkeiten, bis das Verzeichnis der Filme angezeigt wird. Und neue Aufnahmen ruckeln oder beleiben bei der Wiedergabe stehen. Ich möchte nun eine neue Festplatte kaufen. Ich dachte an 4 TB oder 6 TB. Wie groß darf die Platte max. werden ? Ich hab schon sehr lange nicht mehr an der Box gefummelt. Nur noch aufgenommen und abgespielt. Daher fehlt mir die Erfahrung.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lothi: 19.02.2020 13:23.

19.02.2020 13:23 Lothi is offline Send an Email to Lothi Search for Posts by Lothi Add Lothi to your Buddy List
lost.boy lost.boy is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-18508.jpg

Registration Date: 29.12.2011
Which box: DM500HD; DM800se; DM900
External Storage: HDD
Which accessories: NAS 2TB
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Samsung 55HU8290
Origin: Nordhessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

[gelöst] passt eine 4 TB Festplatte in die DM8000?
19.02.2020 13:30 lost.boy is offline Send an Email to lost.boy Search for Posts by lost.boy Add lost.boy to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Dreambox und HDD, SSD, USB Stick, SD & CF Card » DM 8000 braucht neue Festplatte

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe