i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Settings Sat, Kabel, Terrestrisch, IPTV » Hilfe] Telekom mit Dreambox » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hilfe] Telekom mit Dreambox
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
BadBoyXxX BadBoyXxX is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-17357.jpg

Registration Date: 15.01.2012
Which box: DM900
External Storage: HDD
Which accessories: Fritz!Box 7590
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: LG 49UJ63 TV
Origin: Hamburg

Hilfe] Telekom mit Dreambox Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Abend habe eine frage besteht die möglichkeit mein dreambox 900 uhd mit telekom entretaimt zu benutzen? also als iptv? würde mich gerne sehr interessieren da ich mit den telekom receiver 401 nicht klar komme würde gerne mein dreambox es benutze wie kann ich es machen vielen dank

TunerB: Kabel Deutschland Hamburg
12.12.2019 23:52 BadBoyXxX is offline Send an Email to BadBoyXxX Search for Posts by BadBoyXxX Add BadBoyXxX to your Buddy List
Basti756
User

Registration Date: 09.12.2009
Which box: DM525; DM7080HD
External Storage: SSD; NAS
Which Image: Merlin

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

die Multicast URLs der frei empfangbaren Sender kannst du in ein Bouquet übernehmen. Ich kenne aber keine aktuelle Liste. Vielleicht können Google oder jemand anders da aushelfen.

Die verschlüsselten Sender kannst du mit der Dreambox nicht nutzen.
13.12.2019 10:36 Basti756 is offline Send an Email to Basti756 Search for Posts by Basti756 Add Basti756 to your Buddy List
BadBoyXxX BadBoyXxX is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-17357.jpg

Registration Date: 15.01.2012
Which box: DM900
External Storage: HDD
Which accessories: Fritz!Box 7590
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: LG 49UJ63 TV
Origin: Hamburg

Thread Starter Thread Started by BadBoyXxX
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

super danke für deine anwort

TunerB: Kabel Deutschland Hamburg
15.12.2019 12:42 BadBoyXxX is offline Send an Email to BadBoyXxX Search for Posts by BadBoyXxX Add BadBoyXxX to your Buddy List
m0rphU m0rphU is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18676.png

Registration Date: 25.05.2007
Which box: DM900; DM920; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; SD-Card; HDD; NAS
Which Image: Merlin

Versuche es mal damit: https://iptv.blog/artikel/multicastadressliste/

Auf's Maul Kein Support per PN! Auf's Maul

15.12.2019 13:25 m0rphU is offline Search for Posts by m0rphU Add m0rphU to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Settings Sat, Kabel, Terrestrisch, IPTV » Hilfe] Telekom mit Dreambox

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe