i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images Dreambox One UltraHD:::... » Allgemeines zur Dreambox One UltraHD » pip einschalten » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page pip einschalten
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
ThePilot ThePilot is a male
Newbie

Registration Date: 29.06.2019
Which box: ONE UltraHD
External Storage: keine
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Sony

pip einschalten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich habe jetzt schon zwei Wochenenden probiert, aber ich bekomme bei der One pip nicht zum laufen. Früher war das doch (soweit ich mich erinnere) irgenwie mit der blauen Taste einzuschalten. Ich bekomme es einfach nicht hin.
Ist bei der One jetzt irgendwas anders, fehlt mir ein Plugin, oder stelle ich mich einfach zu doof an?
Wenn mir mal jemand einen Tipp geben könnte, wäre ich sehr dankbar.

Gruß
Uwe
14.12.2019 15:28 ThePilot is offline Send an Email to ThePilot Search for Posts by ThePilot Add ThePilot to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Die one kann Hardwarseitig kein PIP und per Software ist das noch nicht eingebaut (ob das mal kommt ist aber nicht gesagt).
14.12.2019 16:20 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
ThePilot ThePilot is a male
Newbie

Registration Date: 29.06.2019
External Storage: keine
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Sony

Thread Starter Thread Started by ThePilot
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

O.k. Dann bin ich wohl doch nicht zu doof.
Danke.
14.12.2019 19:19 ThePilot is offline Send an Email to ThePilot Search for Posts by ThePilot Add ThePilot to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images Dreambox One UltraHD:::... » Allgemeines zur Dreambox One UltraHD » pip einschalten

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe