i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Sat Empfang » Selfsat HH-90 Motor bewegt sich nicht » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Selfsat HH-90 Motor bewegt sich nicht
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
zickes
User

Registration Date: 05.01.2006
Which box: DM800; DM800SEv2; DM900
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Infinity Loop

Selfsat HH-90 Motor bewegt sich nicht Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Guten Abend,
ich habe mir eine Selfsat H50D und ein Selfsat HH-90 Motor gekauft.
Der Motor und die Antenne sind befestigt.
Mein Porblem ist nun, dass sich der Motor gar nicht bewegt. Ich habe auch schon das Kabel getauscht ohne Erfolg und zwei Reciever (Dm800 und DM900 UHD). Ich glaube ich mache irgendeinen Fehler bei der Einstellung in der Dreambox

Welche Einstellungen wurden schon vorgenommen:
Latitude: 49.7248° => wurde auf dem Motor eingestellt sowie in der Dreambox (siehe Screenshot)
Longitude: 6.1243°=> wurde in in der Dreambox (siehe Screenshot)

Was muss ich nun als nächtes tun?

Mit freundlichen Grüßen

ringobingo

Attachment:
jpg screenshot.jpg (23 KB, 131 downloads)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by zickes: 13.11.2019 00:51.

12.11.2019 17:57 zickes is offline Send an Email to zickes Search for Posts by zickes Add zickes to your Buddy List
Cocky Cocky is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-398.gif

Registration Date: 30.01.2004
Which box: DM900
External Storage: USB-Stick; SD-Card; HDD; NAS
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Pana 65" UHD
Origin: Roter Sand

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich glaub, Du musst unter Modus Erweitert einstellen und die Einstellungen vornehmen.

Grüße Udo

13.11.2019 10:21 Cocky is offline Send an Email to Cocky Search for Posts by Cocky Add Cocky to your Buddy List
zickes
User

Registration Date: 05.01.2006
Which box: DM800; DM800SEv2; DM900
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Infinity Loop

Thread Starter Thread Started by zickes
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ok. Danke

13.11.2019 19:35 zickes is offline Send an Email to zickes Search for Posts by zickes Add zickes to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Sat Empfang » Selfsat HH-90 Motor bewegt sich nicht

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe