i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Allgemeines rund um die Dreambox » BD 5ooHD kaufen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page BD 5ooHD kaufen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
jmzx6r
Newbie

Registration Date: 29.10.2019
Which box: DM500
External Storage: USB-Stick
Which Image: Sonstige
Welcher Bildschirm: Plasma
Origin: Thüringen

BD 5ooHD kaufen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hollo liebe Gemeinde,

mir wurde vor einiger Zeit eine DB 500HD mit sogenannter Supersoftware neu angeboten (Ebay Kleinanzeigen), die angeblich alle deutschen Sender auch HD+ und Ösis hell macht ohne Karte.
Soll komplett 250€ kosten.
Ist das realistsch, funktioniert sowas? Oder ist das schwindel.
Kann man sowas kaufen, oder wäre das eine Fehlinwestition?
Ich habe von sowas leider keine Ahnung.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by jmzx6r: 05.11.2019 05:54.

05.11.2019 05:47 jmzx6r is offline Send an Email to jmzx6r Search for Posts by jmzx6r Add jmzx6r to your Buddy List
marco777
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19882.jpg

Registration Date: 16.12.2008
Which box: DM525; DM900; DM7080HD
External Storage: NAS; NFS
Which accessories: Fritzbox7490| Synology DS916+ (8GB) | SPAUN SMS17089 NF&SMK 17129|Teufel Cinebar52 THX|Netatmo|Harmony Elite|5 Wellensittiche
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-55AXW634 UHD
Origin: Welterbe Oberes Mittelrheintal

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Die sogenannte Supersoftware ist natürlich illegal!
Ich würde an deiner Stelle die Finger davon lassen.

Closed

marco777@i-have-a-dreambox.com
Keiner ist im faulenzen so fleißig wie ich!

05.11.2019 07:20 marco777 is offline Send an Email to marco777 Search for Posts by marco777 Add marco777 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Allgemeines rund um die Dreambox » BD 5ooHD kaufen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe