i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Allgemeines zum Board :::... » Willkommen bei I have a Dreambox » Guten Abend » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Guten Abend
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Paul0457 Paul0457 is a male
Newbie

Registration Date: 24.09.2019
Which box: DM920
External Storage: HDD
Which Image: OE 2.5
Origin: Sachsen

smile Guten Abend Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe mir eine Dreambox 920 zugelegt und möchte natürlich gern wissen was man mit dem Gerät alles so machen kann und natürlich auch wie man das ganze machen sollte.
Nun bin ich hier um mir genügend Input zu holen und genug zu lernen damit da nichts schief geht. Also werde ich lesen, lesen und lesen bis ich mit meiner Box klar komme.
Besten Dank das ich hier sein darf
Gruß
Paul0457

24.09.2019 21:02 Paul0457 is offline Send an Email to Paul0457 Search for Posts by Paul0457 Add Paul0457 to your Buddy List
godmode godmode is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-9929.gif

Registration Date: 26.04.2005
Which box: D-Box
External Storage: NAS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: panasonic tx-65gzw1004 oled
Origin: hessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo und herzlich willkommen bei uns im ihad

05.10.2019 19:45 godmode is offline Send an Email to godmode Homepage of godmode Search for Posts by godmode Add godmode to your Buddy List
utakurt
User

images/avatars/avatar-3753.jpg

Registration Date: 31.01.2004

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Auch Dir einen schönen Abend & Welcome.....Du wirst staunen
05.10.2019 20:23 utakurt is offline Send an Email to utakurt Search for Posts by utakurt Add utakurt to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Allgemeines zum Board :::... » Willkommen bei I have a Dreambox » Guten Abend

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe