i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images Dreambox One UltraHD:::... » Allgemeines zur Dreambox One UltraHD » Dreambox One Fernbedienung » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dreambox One Fernbedienung
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Stububoy
Newbie

Registration Date: 25.04.2009
Which box: D-Box
External Storage: HDD
Which Image: Sonstige

Hilfe Dreambox One Fernbedienung Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo

seit gestern funktioniert die Fernbedienung nur noch wenn ich nahe ran halte und hängt ohne ende. hab schon neu geflasht hat auch nix gebracht! Hat jemand eine lösung für mich?
01.07.2019 14:03 Stububoy is offline Send an Email to Stububoy Search for Posts by Stububoy Add Stububoy to your Buddy List
yamaha2006
Stammuser

images/avatars/avatar-16713.jpg

Registration Date: 05.08.2006
Which box: ONE UltraHD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Samsung 46"UE-D6500
Origin: zu Hause

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Vielleicht Batterien leer,
auch neue Batterien können leer sein,hab ich schon gehabt
01.07.2019 14:51 yamaha2006 is online Search for Posts by yamaha2006 Add yamaha2006 to your Buddy List
Stububoy
Newbie

Registration Date: 25.04.2009
Which box: D-Box

Thread Starter Thread Started by Stububoy
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Rückmeldung:

ich habe wenn ich das Image Neu geflasht habe immer die Settings mit eingespielt. Ich habe die haken entfernt und jetzt funktioniert die Fernbedienung wieder normal.
01.07.2019 15:56 Stububoy is offline Send an Email to Stububoy Search for Posts by Stububoy Add Stububoy to your Buddy List
tcsoft tcsoft is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-8281.jpg

Registration Date: 09.09.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD; CF; CIFS
Which accessories: CF: Kingston 256MB, OLED
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: 0815 Kathodenstrahl-TV
Origin: .at

RE: Dreambox One Fernbedienung Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Die neue RCU ist sowieso ein graus.

10.08.2019 13:24 tcsoft is offline Send an Email to tcsoft Homepage of tcsoft Search for Posts by tcsoft Add tcsoft to your Buddy List Add tcsoft to your Contact List AIM Screen Name of tcsoft: ingofabbri View the MSN Profile for tcsoft
Tr8or
User

Registration Date: 30.12.2004
Which box: DM7020HD; Vu+ (kein support)
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS
Welcher Bildschirm: Sony W9

Bei Bluetooth kann nur die Batterie leer sein, sonst geht die über Wände hinweg.

11.08.2019 09:29 Tr8or is offline Search for Posts by Tr8or Add Tr8or to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images Dreambox One UltraHD:::... » Allgemeines zur Dreambox One UltraHD » Dreambox One Fernbedienung

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe