i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Software allgemein » Backup und Restore von Settings » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Backup und Restore von Settings
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
PaulBaumann PaulBaumann is a male
Newbie

Registration Date: 07.06.2010
Which box: DM920; DM8000
External Storage: SD-Card
Which accessories: Harmony Companion
Which Image: OE 2.5; OE 2.0
Welcher Bildschirm: LG

Backup und Restore von Settings Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Durch die nicht funktionierende 3D-Wiedergabe hier wollte ich mal andere Images testen. Geht mit Oozoon dank Barry Allen einfach, gp4 install & Settings Restore, alles läuft. Nicht so mit Newnigma! Gp4 installl ja aber ich kann meine Plugin-Settings nicht einspielen.
Der enigma2-plugin-newnigma2-backupmanager kennt wohl nicht das Format der Sicherungsdatei "enigma2settingsbackup.tar.gz".
Hat einer eine Idee?
(es geht mir nicht um die Senderliste, die kann ich per DreamboxEDIT übernhemen, ich frage hier weil ich will nicht noch ein weiteres Forum "newnigma" anmelden, hier gibt es doch sicher Experten)
07.07.2019 15:38 PaulBaumann is offline Send an Email to PaulBaumann Search for Posts by PaulBaumann Add PaulBaumann to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Software allgemein » Backup und Restore von Settings

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe