i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Computer-Forum :::... » Dreambox & Portable » IstreamGate HD » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page IstreamGate HD
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
errut
Fortgeschrittener

Registration Date: 02.09.2004
Which box: DM 8000HD
External Storage: USB-Stick
Which accessories: cf
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: LCD

IstreamGate HD Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

meine App funktioniert nicht mehr in den neueren IOS-Versionen.Im App-Store gibt es keine Updates.Kann mir jemand sagen, ob diese App noch weiterentwickelt worden ist, oder mir Alternativen empfehlen kann?

08.06.2019 08:48 errut is offline Send an Email to errut Search for Posts by errut Add errut to your Buddy List
Belphesan Belphesan is a male
User

images/avatars/avatar-2367.gif

Registration Date: 26.12.2011
Which box: DM900; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; SD-Card; HDD
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Samsung 55"
Origin: Niederrhein

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Was macht diese App denn? Streamen?

Für iOS gibts leider nicht so viel Auswahl, aber e2RemotePro würde ich empfehlen mal anzuschauen.

Ob die App aber inzwischen endlich mal Transcoding im DreamOS unterstützt/ mit den Sicherheitseinstellungen im WebIF von DreamOS umgehen kann, weis ich nicht. Wenn es nur ums Streamen geht ist das aber auch egal...
08.06.2019 09:56 Belphesan is offline Send an Email to Belphesan Search for Posts by Belphesan Add Belphesan to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Computer-Forum :::... » Dreambox & Portable » IstreamGate HD

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe