i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » DB 800/820HD welche Smartcard Sky » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DB 800/820HD welche Smartcard Sky
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
dirtyangeldust
Newbie

Registration Date: 23.02.2010
Which box: DM 600PVR-C; DM7025C
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

DB 800/820HD welche Smartcard Sky Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich hatte lange Sky. Das war auf meiner KabelDeutschlandKarte mit freigeschaltet.
Ich hatte Sky gekündigt und durch eine Vertragsumstellung habe ich auch meine Smartcard
von KD bzw jetzt Vodafone zurückschicken müssen.
Ich übelege mir jetzt wieder Sky zu holen aber ohne deren Receiver oder Modul. Sky soll auf meiner
DB laufen.
Muss ich da auf was bestimmtes achten?

Gruß und Danke
04.04.2019 19:34 dirtyangeldust is offline Send an Email to dirtyangeldust Search for Posts by dirtyangeldust Add dirtyangeldust to your Buddy List
frank g frank g is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-19550.jpg

Registration Date: 12.04.2004
Which box: DM820; DM900; DM7020HD; DM8000
External Storage: keine
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-50CXW704
Origin: Unterfranken

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ja die Board Regeln !

MfG
frank

~meine rechtschreibfehler sind keine absicht ich kann es nicht besser~

04.04.2019 20:11 frank g is offline Search for Posts by frank g Add frank g to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » Smartcards (Sky, HD+, ORF, etc.) » DB 800/820HD welche Smartcard Sky

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe