i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM920 ultraHD :::... » Allgemeines zur DM920 ultraHD » Dream Edit Problem » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dream Edit Problem
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
jgfnine jgfnine is a male
User

Registration Date: 01.01.2004
Which box: DM900
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Samsung
Origin: Hamburg

Dream Edit Problem Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi
komisches Phänomen, wenn ich die Box in Standby schicke und sie am nächsten Tag wieder hochfahre sind meine Sendelisten weg! Ja, ich kann sie wieder Einspielen mit Dream Edit und wenn ich beim runterfahren nur in Idle gehe bleiben sie auch da.
Dream 920 Uhd.

kennt vielleicht jemand diesen Fehler?
08.11.2018 20:14 jgfnine is offline Send an Email to jgfnine Search for Posts by jgfnine Add jgfnine to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox und Images DM920 ultraHD :::... » Allgemeines zur DM920 ultraHD » Dream Edit Problem

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe