i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Dm800hdv2 Orginal » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dm800hdv2 Orginal
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
slobodan
Newbie

Registration Date: 01.05.2004
Which accessories: none
Which Image: none
Origin: none

Dm800hdv2 Orginal Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe ein Problem, ich kann nichts installieren. Ich sehe, dass die DM800 HD V2-Fehler ist. "R01: Ingen CA funnen.Orginal ist eine Dreambox. Brauchen Sie Hilfe, wie Sie sie ausführen. Vielen Dank.
31.10.2018 19:50 slobodan is offline Send an Email to slobodan Homepage of slobodan Search for Posts by slobodan Add slobodan to your Buddy List AIM Screen Name of slobodan: none YIM Account Name of slobodan: none View the MSN Profile for slobodan
Joey99
Stammuser

Registration Date: 27.05.2009
Which box: DM500HD; DM900; DM920; DM7080HD
External Storage: keine
Which Image: eigenes Image

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Flashe ein Image von dort: https://www.dreamboxupdate.com/opendream...ages/dm800sev2/

Wenn beim ersten Neustart die Meldung no CA found kommt, ist die Box nicht original.
31.10.2018 20:08 Joey99 is offline Send an Email to Joey99 Search for Posts by Joey99 Add Joey99 to your Buddy List
slobodan
Newbie

Thread Starter Thread Started by slobodan
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das Problem ist, dass ich Flashe nicht kann. Ich habe den Knopf gedrückt, um die IP-Adresse aus der Dreambox zu verteidigen, erscheint mir in der R01: Ingen CA funnen.
31.10.2018 20:15 slobodan is offline Send an Email to slobodan Homepage of slobodan Search for Posts by slobodan Add slobodan to your Buddy List AIM Screen Name of slobodan: none YIM Account Name of slobodan: none View the MSN Profile for slobodan
slobodan
Newbie

Thread Starter Thread Started by slobodan

Ich habe das System ursprünglich installiert und alles war erledigt. Orginal ist eine Dreambox. Als ich hoffte, intim zu werden, kam mir dieses R01: Ingen CA funnen.
31.10.2018 20:19 slobodan is offline Send an Email to slobodan Homepage of slobodan Search for Posts by slobodan Add slobodan to your Buddy List AIM Screen Name of slobodan: none YIM Account Name of slobodan: none View the MSN Profile for slobodan
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Dm800hdv2 Orginal

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe