i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 4 :::... » Gemini 4 BluePanel » GP4 Gemini Infopanel installieren ?? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page GP4 Gemini Infopanel installieren ??
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
kimimben61 kimimben61 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 11.09.2004
Which box: DM900
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: XBOX ONE X 1TB
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Sony 55XD9305 4K HDR
Origin: Deutschland

NEW GP4 Gemini Infopanel installieren ?? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Jungs, habe eben alles neu aufgespielt mit GP4.

Jetzt bräuchte ich eure Hilfe und zwar wie kann ich den Gemini Infopanel installieren??

So ie ich es sehe verstehen es manche Leute falsch, aktueller unstable image mit GP4 wurde erfolgreich installiert. Die Gemini Infopanel ist die, wo ich das alles sehen kann. z.B wie bei GP3

Wichtig für mich ist ''Über'', ''Stream Traffic'', ''Gerätemanager'' und ''Hardware''

Ich hoffe doch dass ich mich diesmal besser ausdrucken konnte Augenzwinkern

danke für euer Feedback und viel Spass mit GP4

PS: Danke für die Mühe und Entwicklung für den GP4 HURRA

AV: Sony STR-DH 820
Sound: Teufel Ultima 40 Surround 5.1-Set
Konsole: XBOX ONE X 1TB
Dreambox: 900 UHD

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by kimimben61: 26.09.2018 17:43.

26.09.2018 16:24 kimimben61 is offline Send an Email to kimimben61 Search for Posts by kimimben61 Add kimimben61 to your Buddy List
Kaiser Wilhelm Kaiser Wilhelm is a male
Dreambox Kaiser

images/avatars/avatar-19753.jpg

Registration Date: 07.05.2009
Which box: DM920
External Storage: HDD
Welcher Bildschirm: Philips 47PFL3605H/12
Origin: tiefste Eifel

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Fangen wir mal HIER und HIER an.

GP4
Skin: Zombi-FHD Skin

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kaiser Wilhelm: 26.09.2018 16:56.

26.09.2018 16:55 Kaiser Wilhelm is offline Send an Email to Kaiser Wilhelm Search for Posts by Kaiser Wilhelm Add Kaiser Wilhelm to your Buddy List
pille pille is a male
Stammuser

images/avatars/avatar-19622.png

Registration Date: 01.01.2005
Which box: DM7080HD
External Storage: keine
Welcher Bildschirm: Sony KDL-52Z4500
Origin: MTL

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hättest doch ein Image inclusive BP4 installieren können. Gibts doch für die ganz Faulen Augenzwinkern

Datei in den tmp Ordner schieben und mit DCC oder Filezilla installieren "dpkg -i/tmp/*.deb"
26.09.2018 17:00 pille is offline Search for Posts by pille Add pille to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 4 :::... » Gemini 4 BluePanel » GP4 Gemini Infopanel installieren ??

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe