i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Software allgemein » DM500 HD (v1) Ins Internet Streamen ohne Transcodieren » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DM500 HD (v1) Ins Internet Streamen ohne Transcodieren
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Songeta
User

Registration Date: 14.02.2010
Which box: DM500HD
External Storage: USB-Stick
Which Image: OE 2.0

Fragezeichen DM500 HD (v1) Ins Internet Streamen ohne Transcodieren Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Leute,

ich moechte mit meiner DM500 HD ins Internet streamen. Ich habe eine hohe Bandbreite als Upload, muss also nicht ueber meinem PC runterskalieren.

Kann mir einer sagen wie es geht oder mir eine Anleitung bereitstellen?

Ich bin mir sicher, dies wuerde vielen helfen.

Danke!
04.09.2018 09:31 Songeta is offline Search for Posts by Songeta Add Songeta to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Software allgemein » DM500 HD (v1) Ins Internet Streamen ohne Transcodieren

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe