i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM800 :::... » Allgemeines zur DM800 » DM800 HD PVR Tunen fehlgeschlagen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DM800 HD PVR Tunen fehlgeschlagen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
link611
Newbie

Registration Date: 21.10.2010
Which box: DM800
External Storage: NAS
Which Image: DMM original

Thread Starter Thread Started by link611
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nur zur Info:

habe jetzt doch wieder OS1.6 installiert, OS2 ist mir doch zu langsam, da hätte ich auch bei dem LX2 bleiben können großes Grinsen

Hier dann das gleiche, auf 3sat HD schalten, danach geht alles.
12.01.2018 10:06 link611 is offline Send an Email to link611 Search for Posts by link611 Add link611 to your Buddy List
tiroler2 tiroler2 is a male
User

Registration Date: 13.08.2006
Which box: keine
External Storage: keine
Which Image: DMM original

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das 1.6 ist hier sicher die bessere Wahl und reicht zum TV-Schauen allemal.

quote:
Original von link611
Hier dann das gleiche, auf 3sat HD schalten, danach geht alles.

Mit der 3 SAT–Lösung kann man glaube ich bei einer „Zweitbox“ recht gut leben.
Wie weiter oben schon geschrieben wurde, viel Geld würde ich in die Box auch nicht mehr investieren.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by tiroler2: 12.01.2018 18:52.

12.01.2018 18:51 tiroler2 is offline Search for Posts by tiroler2 Add tiroler2 to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM800 :::... » Allgemeines zur DM800 » DM800 HD PVR Tunen fehlgeschlagen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe