i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » LCD-Anzeige von Sender (TV/Radio) » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page LCD-Anzeige von Sender (TV/Radio)
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Human Human is a male
User

Registration Date: 12.11.2005
Which box: DM7025S
External Storage: HDD
Which accessories: pronto
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: 36PW9525
Origin: EU

LCD-Anzeige von Sender (TV/Radio) Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

Was ich mir wünsche ist, dass man beim navigieren des Bouquets von Radiosender/TV-Sender, den aktuell ausgewählten Sender im LCD-Display lesen kann.

Wenn ich Radio hören möchte, muss ich erst den TV anschmeißen, damit man sieht auf welchem Sender man derzeit im Bouquet navigiert. Erst durch Betätigung und uswahl des Senders, steht dieser im LCD-Display. Bei der Navigation ist nur der Bouquetname ersichtlich.

Danke.
12.01.2008 14:15 Human is offline Send an Email to Human Search for Posts by Human Add Human to your Buddy List
terra1573
Newbie

Registration Date: 30.03.2017
Which box: DM7020HD
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

RE: LCD-Anzeige von Sender (TV/Radio) Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Servus, hast du schon eine Lösung zu dem "Sender nicht anzeig" Problem?
Liebe Grüße
04.12.2017 16:10 terra1573 is offline Send an Email to terra1573 Search for Posts by terra1573 Add terra1573 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » LCD-Anzeige von Sender (TV/Radio)

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe