i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Problem mit Box mittels SVG Grafiken » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Problem mit Box mittels SVG Grafiken
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Carbonide Carbonide is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-15762.gif

Registration Date: 20.06.2004
Which box: DM920
External Storage: NAS
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Philips
Origin: Planet 9

Problem mit Box mittels SVG Grafiken Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich versuche die Box Definition meines Skins von PNG auf SVG Grafiken umzustellen.

Im ersten Bild sieht man die SVG mit Schattenverlauf. Das zweite Bild zeigt wie die Dreambox das darstellt: der Schatten mit Transparenz erscheint einfach schwarz (auch der Rand und die Innenfläche verlieren ihre Transparenz).

Wird dies noch nicht von DreamOS unterstützt, oder mache ich etwas falsch?

Edit: ich habe die SVG Datei auch gepostet, vielleicht findet so jemand den Fehler

Attachments:
png b1.png (25 KB, 175 downloads)
png b2.png (8 KB, 171 downloads)
unknown bottomleft.svg (8 KB, 2 downloads)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Carbonide: 21.08.2017 00:11.

21.08.2017 00:07 Carbonide is offline Send an Email to Carbonide Search for Posts by Carbonide Add Carbonide to your Buddy List AIM Screen Name of Carbonide: carbonide
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich bin mir nicht ganz sicher aber glaube das dies mit SVG nicht geht im dreamos ,der Schatten ist somit nicht möglich .
Aber wenn weiß @Reichi da mehr ,müsstest ihn da mal fragen.
21.08.2017 09:59 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Problem mit Box mittels SVG Grafiken

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe