i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » Allgemeines zur DM800se » Welches Image für Dm800hdse » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Welches Image für Dm800hdse
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
jacky78
User

Registration Date: 11.01.2009
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Welches Image für Dm800hdse Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Leute
Nachdem ich meine Orig. Dreambox 800 hd se neu mit dem aktuellen openatv Image geflasht habe, habe ich nun das Problem dass mein Flash Speicher nun voll ist und keine Plugins mehr installieren kann.

Gibt es evtl ein kleineres Image von openatv?
Würde sehr gerne bei dem Image bleiben.

Besten Dank
14.08.2017 12:23 jacky78 is offline Send an Email to jacky78 Search for Posts by jacky78 Add jacky78 to your Buddy List
sky4
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

installier dir das e2 plugin "flashexpander" damit kannst du deinen flash ganz easy vergrössern. voraussetzung ist aber du hängst an die box einen usb stick an, formatierst ihn und mountest ihn als media/usb.
14.08.2017 12:48
mfgeg mfgeg is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19895.png

Registration Date: 09.08.2005
Which box: Goliath
External Storage: NFS
Which Image: OE 2.5
Origin: Confoederatio Helvetica

Pfeil Andere Alternative Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich würde das Image von USB booten lassen und in dieser Richtung weiter forschen.

14.08.2017 13:08 mfgeg is offline Send an Email to mfgeg Homepage of mfgeg Search for Posts by mfgeg Add mfgeg to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » Allgemeines zur DM800se » Welches Image für Dm800hdse

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe