i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 3.3 :::... » Gemini 3.3 Skins » suche für dm900 änlichen skin wie dTV Transparent von erim » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page suche für dm900 änlichen skin wie dTV Transparent von erim
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
kris83 kris83 is a male
Stammuser

Registration Date: 05.11.2006
Which box: DM500HDv2; DM800; DM800SEv2; DM8000
External Storage: HDD
Which Image: Gemini; IHAD
Welcher Bildschirm: 46"
Origin: bw

Hilfe suche für dm900 änlichen skin wie dTV Transparent von erim Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

wie die überschrift schon sagt hatte ich bis jetzt auf allen meinen receivern den dtv transparent skin von erim. Dieser wird ja schon lange nicht mehr supportet traurig
kann mir jemand einen ähnlichen sagen der auf meiner dm900 läuft.
28.12.2016 11:02 kris83 is offline Send an Email to kris83 Search for Posts by kris83 Add kris83 to your Buddy List
sparkiie
Newbie

Registration Date: 01.10.2009
Which box: DM900
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Da suche ich mal mit...
22.01.2017 14:42 sparkiie is offline Send an Email to sparkiie Search for Posts by sparkiie Add sparkiie to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 3.3 :::... » Gemini 3.3 Skins » suche für dm900 änlichen skin wie dTV Transparent von erim

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe