i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3 :::... » Gemini 3 BluePanel » gp-setting Update deaktivieren » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page gp-setting Update deaktivieren
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
irdetocam
Newbie

Registration Date: 20.10.2005
Which box: DM 8000HD
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

gp-setting Update deaktivieren Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe mir letzten Monat im BP gp-settings heruntergeladen und nach meinen Wünschen bearbeitet.
Nun gab es ein Update und jetzt ist meine bearbeitete Senderliste überspielt.
Wenn Ich die Settings im Blue Panel lösche ist logischerweise alles bis auf meine bearbeitende Liste auch gelöscht.
Ich würde gerne zukünftige Updates deaktivieren , ist das möglich?
Oder muss Ich die Senderliste auslesen , das Plugin löschen , und dann die Liste wieder einspielen?
21.01.2017 12:13 irdetocam is offline Send an Email to irdetocam Search for Posts by irdetocam Add irdetocam to your Buddy List
Mc.Giver Mc.Giver is a male
Newbie

images/avatars/avatar-10460.gif

Registration Date: 29.08.2006
Which box: siehe Signatur
External Storage: CIFS
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Panasonic TX P55VT30
Origin: DE

RE: gp-setting Update deaktivieren Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von irdetocam
Oder muss Ich die Senderliste auslesen , das Plugin löschen , und dann die Liste wieder einspielen?

Genau so mache ich das auch.... Zunge raus

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Mc.Giver: 21.01.2017 12:17.

21.01.2017 12:16 Mc.Giver is offline Send an Email to Mc.Giver Search for Posts by Mc.Giver Add Mc.Giver to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3 :::... » Gemini 3 BluePanel » gp-setting Update deaktivieren

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe